מוקד חירום בנקים טלפון חרבות ברזל

מוקד חירום בנקים טלפון חרבות ברזל הנחיות בנק ישראל 

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", פועל הפיקוח על הבנקים במספר מישורים, במטרה לוודא את המשך מתן השירותים על ידי המערכת הבנקאית, בהתאמה למגבלות המצב הביטחוני. מה בכתבה?. מספרי הטלפונים של הבנקים וחברות כרטיסי האשראי לימי מלחמת חרבות ברזל. מוקד חירום בנקים טלפון. 

מספרי הטלפון של הבנקים מוקד חירום בנקים טלפון חרבות ברזל

יש לציין כי חלק מהפעולות שנוקטת המערכת הבנקאית מקדימה צעדים והנחיות של המפקח על הבנקים לצד יישום הנחיות הפיקוח. הפעם, בניגוד למשברים קודמים ועל רקע המצב הביטחוני, עושה הרושם, לפחות לעת עתה, שהמערכת מאורגנת יותר. 

פועלים הקו הרגיל 2407* קו חירום 2499*
לאומי 5522* לתושבי הדרום 5946*
מזרחי טפחות 8860* 5080*
דיסקונט 6111*
הבינלאומי 3009*
אוצר החייל 3390*
פאג"י 3360*
יובנק 5234*
יהב 2616*
ירושלים 5727* 076-8095111
מרכנתיל דיסקונט 3477*
מסד 2448*
וואן זירו 8821*
ישראכרט 6272*
כאל + דיינרס 03-5726444
מקס 03-6178888

עוד באתר 

איזה סניפי בנק פתוחים היום?.

בנק ישראל בתיאום הבנקים מעדכן מדי יום את רשימת סניפי הבנקים שפתוחים לשירות הציבור, בכפוף למגבלות. לצפייה ברשימת הסניפים הפתוחים ושעות הפעילות 

כניסה לחשבון בנק באינטרנט ניהול חשבון כל הבנקים והאפליקציות 

לבירור אודות סניפי בנק הפתוחים לציבור 

רשימת סניפי הבנקים הפתוחים

רשימת סניפי הבנקים הפתוחים

ראוי לציין, כי בשל המצב הביטחוני חלק מסניפי הבנקים סגורים ובקישור המצ"ב אנו מפרסמים גם קישורים לאתרי הבנקים עם פירוט הסניפים הזמינים בימים אלה. 

איך פועלים הבנקים בשעת חירום?. הנחיות בנק ישראל 

הגבלות על חשבונות שיקים – אנו פועלים כדי לסייע בנושא הגבלות על שימוש בשיקים לאוכלוסיות בסיכון גבוה, הן בצפון והן בדרום, וכן למגויסי צו-8 לשירות מילואים, מועד ואופן ההקלה יפורסמו בקרוב.

התאמת פעילות סניפי המערכת הבנקאית למדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף, במטרה לשמור על ביטחון העובדים והלקוחות. לינק להודעה.

סניפי בנק ניידים יגיעו אל הלקוחות 

מתן היתר למערכת הבנקאית להפעלת שירותים בנקאיים בשעת חירום ובכלל זה הפעלת סניפים ניידים, ואפשרות למתן שירותים בנקאיים בסיסיים ללקוחות הבנקים באמצעות סניפים, קבועים או ניידים, של בנק אחר.

סניפי בנק ניידים בתקופת הקורונה הסניף הנייד משרת את אוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ סניף נייד פועלים  קרדיט לצילום איתן ריקליס

סניפי בנק ניידים בתקופת הקורונה הסניף הנייד משרת את אוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ סניף נייד פועלים קרדיט לצילום איתן ריקליס

הודעת בנק לאומי הקלחות והטבות על רקע מלחמת חרבות ברזל 

 

הלוואה – לקוחות פרטיים ועסקיים בעלי הלוואה קיימת, יכולים להקפיא את תשלומי קרן ההלוואה למשך שלושה חודשים, כאשר במהלך תקופה זו תשולם רק הריבית.

הלוואות הון חוזר לעסקים קטנים ובינוניים בגובה המחזור החודשי, הכוללת הקפאת החזרים של הקרן.

הקפאת תשלומי משכנתא – לקוחות פרטיים בעלי משכנתא קיימת, יכולים להקפיא את החזרי המשכנתא לתקופה של עד 24 חודשים, בהתאם לצורכי הלקוח.

ספיגת מרכיב הריבית בהחזר המשכנתא עבור חודש אחד – ללקוחות תושבי הדרום שביתם נהרס והם נאלצו לפנותו.

קו חם לתושבי הדרום – הוקם מוקד שירות ייעודי, שמספרו 5946*, שנותן מענה בנקאי מלא לשם ביצוע פעולות בנקאיות וקבלת מידע וכן לאישור פרטני של בקשות מיוחדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *