מזרחי טפחות משכנתא טלפון

מזרחי טפחות משכנתא טלפון מוקד 

בנק מזרחי טפחות הוביל ב 2018 את נתח שוק בבנקים למשכנתאות. הבנק מעניק משכנתאות גם למי שאין לו חשבון בנק מזרחי .  על מנת להתחיל תהליך נטילת הלוואה לדיור יש להתקשר לקבל אישור עקרוני למשכנתא באמצעות חיוג מזרחי טפחות משכנתא טלפון 

אתם גולשים באתר הבנקאות של ישראל מחשבון משכנתא מעודכן ייעוץ משכנתא  מחשבון משכנתא בריבית פריים

 

 

מזרחי טפחות משכנתא טלפון מוקד 

מזרחי טפחות משכנתא טלפון מוקד

הטבות חרבות ברזל לתושבי העוטף מזרחי טפחות

מגוון הטבות והקלות לתושבי הדרום. פטור מתשלום המשכנתא בחודש נובמבר
מלקוחות תושבי העוטף ושדרות שיש להם משכנתא בבנק לא ייגבה חיוב המשכנתא לחודש נובמבר, 2023. הביטול יבוצע על ידי הבנק אוטומטית. 

למי ההטבה מתאימה ?. אילו יישובים בעוטף יקבלו פטור ממשכנתא לחודש זה?. ההטבה תקפה ללווים המתגוררים בשדרות או ביישובי עוטף עזה או שהנכס ששעבדו להבטחת ההלוואה נמצא באחד מאותם יישובים. רשימת יישובי העוטף: אור הנר, בארי, ארז, גבים, זיקים, גברעם, חולית, דקל, יד מרדכי, זמרת, כסופים, יבול, כפר עזה, יכיני, כרם שלום, ישע, כרמיה, יתד, מפלסים, מבטחים, נחל עוז, מגן, ניר יצחק, עלומים, ניר עז, עמיעז, ניר עם, פריגן, נירים, רעים, נתיב העשרה, שדה אברהם, סופה, שובה, סעד, איבים, עין השלשה, כפר מימון, שדרות, תושייה, שוקדה, תלמי יוסף, אבשלום, תקומה, עין הבשור

גם לתושבי שדרות הקפאת משכנתא במזרחי 10/11/2023

בכפוף להנחיות הבנק. לפי ההודעה באתר הבנק זו ההטבה לתושבי העיר שדרות.
הארכת פטור מתשלומי המשכנתא בחודש נוסף ללקוחות תושבי שדרות. משך התקופה: נובמבר-דצמבר 2023. פטור מתשלומי המשכנתא בנובמבר-דצמבר 2023
מלקוחות תושבי שדרות שיש להם משכנתא בבנק, לא ייגבה חיוב המשכנתא לחודשים נובמבר ודצמבר 2023. הביטול יבוצע על ידנו אוטומטית.

מי מתושבי שדרות זכאים להטבת הקפאת משכנתא?. ההטבה תקפה לבעלי משכנתא בטפחות המתגוררים בשדרות או או שהנכס ששעבדו להבטחת המשכנתא נמצא בעיר. לצד ההודעה החשובה הוסיף הבנק: הבהרות
ההטבה לא תינתן ללקוחות שתיק המשכנתא שלהם נמצא בטיפול משפטי.

 

איך לפנות למוקד מזרחי טפחות משכנתא טלפון

מספר טלפון מוקד משכנתא מזרחי טפחות יש להתקשר לטלפון 8860* ​ בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 עד שעה 21:30 וביום ששי  משעה 08:00 עד שעה 13:00. בשיחה עם מוקד המשכנתאות של הבנק תדרשו לענות על שאלות כמו מחיר הדירה המיועדת , ההון האישי שיש לכם ( חייב להיות לפחות 30% ) וכתובת הדירה .  

יש לענות על כל השאלות באופן גלוי ונכון על מנת להמשיך תהליך נטילת משכנתא אופטימלית עבורכם. 

מצאתם טעות דווחו לנו בצור קשר הבא ואנו נתקן כתבה זו עוסקת בנושא מוקד משכנתאות מזרחי

כמה הון עצמי צריך לדירה מגורים מחשבון בררו אצל מזרחי טפחות משכנתא טלפון

הלוואות לדיור לדירת מגורים ראשונה הן ההלוואות הזולות ביותר הקיימות בישראל. לכן חשוב לנהל את הליך נטילת משכנתא בצורה נכונה ונבונה בהתאם לכללים . באמצעות מחשבון הון ראשוני למשכנתא תוכלו לחשב האם יש לכם מספיק כסף על מנת לקבל משכנתא לדירת מגורים. 

המחשבון באתר הבנקים למשכנתאות מאפשר לכם לחשב את ההון העצמי הנדרש לפי מחיר הדירה שאתם רוצים לרכוש. הקישו את עלות הדירה שאתם רוצים לרכוש בשדה עלות הדירה והמחשבון יציג לכם את התוצאה 
כמה כסף התחלתי משלכם צריך להיות על מנת לקבל משכנתא. 

חדש מסלולים אחידים להחזר משכנתאות הרפורמה של בנק ישראל

לפי הרפורמה החדשה של בנק ישראל מעתה חייבים הבנקים להשיב, בפורמט אחיד, לבקשה לקבל אישור עקרוני למשכנתא תוך שני ימי עסקים. במידה וקבלתם את האישור הראשוני, יוצגו לכם 3 מסלולים אחידים בין הבנקים למשכנתאות:  

100% הלוואה בריבית קבועה לא צמודה
1/3 קבועה לא צמודה ( קל"צ), 1/3 בריבית צמודה משתנה ו-1/3 צמודה לריבית הפריים
1/2 קבועה לא צמודה ו-1/2 צמודה לריבית הפריים
שימו לב עקב מבצע חרבות ברזל, שיעורי האינפלציה וריבית בנק ישראל שערי הריבית בבנקים מתעדכנים מעת לעת. 

  • ריבית ממוצעת 3.84%
  • 0-5 שנים 3.99%
  • 5-10 שנים 3.78%
  • 10-15 שנים 3.36%
  • 15-20 שנים 3.94%
  • 20-25 שנים 3.81%
  • 25-30 שנים 3.52%
 
לפי תקנות בנק ישראל על מנת לקבל משכנתא לדירת מגורים ראשונה צריך להביא 30% מהכסף מהבית כהון עצמי

איזה בנק למשכנתאות הכי גדול בישראל 

בנק מזרחי טפחות מוביל בפער גדול על יתר הבנקים בפעילות משכנתאות חדשות והלוואות לדיור. בנק לאומי על אף העלייה בפעילות הבנקאית בשנים האחרונות עדיין רחוק מטפחות אך במרחק בטחון מבנק הפועלים משכנתאות.  

מזרחי טפחות 33%
הפועלים 25%
לאומי למשכנתאות 21%
דיסקונט משכנתאות 11%
הבינלאומי משכנתאות 7%
אחר 3%
סה"כ 100%

אתר הבנקאות של ישראל מוביל בתחום מידע על בנקים  מחשבון ריבית שפיצר וצפייה בנתוני ריבית בנק ישראל . ניתן לשכור שירותי ייעוץ פיננסי ייעוץ משכנתאות ובדיקת חשבון בנק באמצעות יועצי האתר .  

מסמכים חשובים לקבלת משכנתא אישור עקרוני למשכנתא מזרחי טפחות

לכל בנק יש סדרת מסמכים שהוא רוצה לראות ולבדוק לגביכם לפני שייתן לכם הלוואה לדירה. אחד המסמכים החשובים הם אלו הנוגעים לזיהוי הלווים וכמה הם מרוויחים . לפני הגשת בקשה לאישור עקרוני למשכנתא חשוב שתגיעו לבנק מסודרים על לפחות הטפסים הבאים מוכנים ומודפסים כמו עבודת גמר : 

תעודות זהות 
תלושי שכר 3 חודשים אחרונים אם אתם שכירים 
שומת מס הכנסה לשנת המס הקודמת במידה ואתם עצמאים ויש לכם תיק במס הכנסה . מי שהוא שכיר וגם עצמאי או בעל עסק פטור יביא את שניהם . 

במשכנתא חייבים להתאים ולהשוות באופן אישי כך שהמשכנתא תתאים לכם בדיוק 

בשל עליית האינפלציה, שמייקרת את מסלול צמוד מדד, בנק ישראל ייקר את הריבית בישראל ל 0.75%. מה זה אומר על ריבית פריים 2022 ? וכעת ריבית פריים היום 3.25%.