הטבת ישראכרט יס פלאנט כרטיס שני במתנה לקולנוע

הטבת ישראכרט יס פלאנט כרטיס שני במתנה לקולנוע

חברות כרטיסי האשראי מאפשרות לרכוש מגוון מוצרים ושירותים בהנחה באמצעות ההטבות שאנו צוברים כנגד קניות ותשלומים. אחת ההטבות הנפוצות שניתן לממש היא הטבת ישראכרט יס פלאנט כרטיס שני במתנה לקולנוע. בכתבה זו הסבר על מימוש כרטיס שני לסרט במתנה. איזה הנחות הישראלים מחפשים?. שנת 2024 לא קלה מבחינה כלכלית והקולנוע נשאר אחד הבילויים הזולים יחסים. איך חוסכים וכיצד תוכלו לרכוש כרטיס מוזל?. על כך בכתבה שלפניכם. 

הטבת ישראכרט יס פלאנט כרטיס שני במתנה לקולנוע

הטבת ישראכרט יס פלאנט כרטיס שני במתנה לקולנוע

מבצע 1+1 הטבת ישראכרט יס פלאנט yes planet ישראכרט 1+1 קולנוע

לקוחות ישראכרט אשר הצטרפו לתוכנית המסלולים של ישראכרט זכאים לקבל הטבה של 1+1. באיזה תנאים ?  ההטבה מעניקה כרטיס רגיל אחד במחיר רגיל בקופות הקולנוע (בסך 40 ש"ח) בכל ימות השבוע כולל סופ"ש וחגים. כאשר קונים כרטיס ראשון בתשלום וכרטיס נוסף (לאותו הסרט ובאותו מועד כמו הכרטיס הראשון) בחינם.

עוד באתר הנחות לספארי קופונים 2024 מבצעים 1+1 בכרטיס אשראי

באיזה ימים ההטבה תקפה ? יס פלאנט 1+1 

בכל שבוע קלנדרי ניתן להוריד קופון אחד עד גמר המלאי, הקופונים תקפים לאותו חודש בלבד. ההטבה הינה בהתאם לזמינות הכרטיסים הפנויים לסרט ולאולם הרלבנטיים בכל רגע נתון. 

קופון 1+1 על כרטיסים לסרט ברכישת כרטיס

מדובר בכרטיס קולנוע רגיל בקופת רשת בתי הקולנוע יס פלנט וברשת רב חן בכל ימות השבוע כולל חגים וסופי שבוע. ניתן לנצל הטבה אחת בשבוע מכלל הטבות הקולנוע המתפרסמות באתר. לתשומת ליבך, מלאי הכרטיסים הכולל לניצול ביום הינו מוגבל. ניתן להתעדכן במלאי הכרטיסים בחלק העליון של דף ההטבה.

כמה חוסכים ?  ההטבה מעניקה כרטיס אחד במחיר כרטיס רגיל בקופות הקולנוע בסך 40 ₪ בקופה. ניתן לשדרג למגוון סוגי כרטיסים בתוספת תשלום:

מה רואים בקולנוע סרטים חדשים ישראכרט 1 פלוס 1 יס פלאנט

בחודשים הקרובים יש לא מעט ימי חופשה. יוצאים לקולנוע?. לא לשכוח לרכוש כרטיסים עם הטבה ישראכרט יס פלאנט מוכר גם בשם ישראכרט 1+1 קולנוע

מזל חתולה סרט ישראלי עם רותם אבוהב, מלי לוי, צחי הלוי, ליאור אשכנזי בימוי חנן סביון וגיא עמיר

בני וראובן, חברי ילדות, גיסים המתפרנסים יחד כצמד טכנאי טלוויזיה. מגיעים לתיקון פשוט בדירה שלהפתעתם דלתה פתוחה לרווחה. הם מגלים בדירה גופה, כשאין להם שום מושג שזירת הרצח שנקלעו אליה היא של עבריין ידוע. הם עושים את כל הטעויות האפשריות, שהופכות אותם לחשודים המרכזיים ברצח. מרגע זה ואילך הם מנסים לחמוק גם ממשפחת הפשע וגם מהמשטרה.

הילה סרטה של הבימאית מיכל בת אדם עם השחקנים יעקב זדה דניאל, ג'ייד דייכס ויקס, פיני טבגר

הילה, אמה החד-הורית של נעמי בת ה-7 מגלה ששאול, אבי בתה, חזר לארץ עם משפחתו. שאול לא יודע שהוא אבא של נעמי ואפילו לא מודע לקיומה. הילה שעדיין מאוהבת בשאול עד כדי אובססיה מנסה לדבר אתו אבל הוא מתחמק ממנה ומצבה הנפשי הולך ומתדרדר. כשליבה של הילה סוף סוף נפתח אל גבר אחר היא נתקפת חרדה שמא תאבד את שאול לתמיד.

 

הסוכן סרט אקשן עם פירס ברוסנן סרטי 2024 עם הטבות יס פלאנט 1+1 ישראכרט

 צ'ארלי סוויפט עבד במשך 20 שנה כמחסל אצל בוס המאפייה מאורלנדו, סטאן. הם כמו משפחה, אב ובן החולקים אהבה לאוכל איטלקי. צ'ארלי מחסל מהיר ויעיל וקצת שחצן. הוא עושה את העבודה מהר, בלי עקבות ובלי הפתעות. אבל היום זה היום בו הכול משתבש לצ'ארלי.  סרט מתח ואקשן מומלץ בקולנוע. ומה מומלץ לצופים?. לחסוך עם הטבת אחד פלוס אחד יס פלאנט. 

נפוליאון סיפורו של מנהיג לוחם וגנרל סרטים חדשים מבצעים הנחות 

אפוס רחב יריעה מלא בסצנות אקשן ראוותניות המתאר את עלייתו ונפילתו רבת התהפוכות של קיסר צרפת האייקוני נפוליאון בונפרטה

גן קופים הסרט החדש של אבי נשר מומלץ בקולנוע

אבי נשר עם קומדיה שנונה ומרגשת בהשראת סיפור אמיתי ומפתיע. אמיתי קריב, סופר ישראלי שירד מתהילתו, יוצא למלחמה – לא רק על מקומו הראוי בקנון הספרותי הישראלי, אלא גם על זכות הקיום של יצירותיו, שהולכות ונעלמות מהתודעה כלא היו. עבור הקאמבק, מגייס קריב את שירותיה של חוקרת ספרות צעירה ואמביציוזית (או לפחות מישהי שתוכל להתחזות לאחת כזאת). המפגש הגורלי בין הסופר הנואש ובין הצעירה, שחוברת אליו מסיבותיה שלה, ישנה לעד את מהלך חייהם.

אחד פלוס אחד יס פלאנט גראן טוריסמו

סיפור אמיתי ומעורר השראה, על חלום הנראה בלתי אפשרי. מבוסס על חייו של יאן מרדנבורו, שחקן GRAN TURISMO צעיר אשר כישורי הגיימינג שלו הביאו אותו לנצח בסדרת תחרויות של מותג הרכב ניסאן ולהפוך לנהג מרוצים מקצועי. הסרט מגיע לאחר שסדרת משחקי מרוצים לקונסולת הפלייסטיישן של סוני, גראן טוריסמו או GT הפכה לסדרת משחקי המרוצים המצליחה ביותר בתולדות הפלייסטיישן, עם למעלה מ-80 מיליון יחידות שנמכרו.

הלוטוס השחור עם רונה-לי שמעון ישראכרט הטבות לסרט
 

מתיאו דונר, סוכן ביחידה מיוחדת, איבד את שותפו במבצע סודי. מאז אותו מבצע הוא מוצא עצמו מטייל בעולם בחיפוש אחר שקט נפשי. במהלך ביקור באמסטרדם הוא נתקל בבתו של שותפו לשעבר שמאוימת על ידי ארגוני פשע מקומיים.

גן קופים סרטו של הבמאי אבי נשר 

אמיתי קריב (אדיר מילר), סופר ישראלי שירד מתהילתו, מחליט כעבור שני עשורים לצאת למלחמה לא רק על מקומו הראוי בקנון הספרותי הישראלי, שלשיטתו ניגזל ממנו, אלא גם על זכות הקיום של יצירותיו, שהולכות ונעלמות מהתודעה כלא היו. לצורכי מהלכי הקאמבק המורכבים, מגייס קריב את שירותיה של חוקרת ספרות צעירה ואמביציוזית (סוזנה פפיאן), או לפחות מישהי שתוכל להתחזות לאחת שכזאת. המפגש הגורלי בין הסופר הנואש ובין האישה הצעירה שחוברת אליו, מסיבותיה שלה, ישנה לעד את מהלך חיי שניהם.

גולדה הסרט עם הלן מירן וליאור אשכנזי

מבט קרוב ואישי על דמותה המורכבת והמרתקת של "אשת הברזל". היא מגוללת את מהלך האירועים הטרגי שהוביל להחלטותיה הגורליות, בעודה מתמודדת בסתר עם מחלת הסרטן, ומספרת את סיפורה של אומה שעמדה בפני משבר היסטורי של להיות או לחדול.

ההילולה שנות ה-90

בעקבות חלום נבואי על סבו של פרוספר, נוסעים בני המשפחה והשכנים להילולה אצל הבאבא סאלי בנתיבות. בעקבות טעות בדרך, הם מגיעים לליבה של עזה ונחטפים. החטופים מנסים הכל כדי לברוח, בזמן שעברייני השכונה עובדים על תוכנית בניסיון לחלץ אותם מבחוץ. האם יצליחו להגיע להילולה?

הסרטים החדשים של שנת 2023 ישראכרט יס פלאנט 1+1 

האחים סופר מריו כרטיס שני לסרט מתנה הסרט שיתוף פעולה מטורף ראשון בין אילומניישן, הסטודיו מאחורי סרטי "המיניונים" וחברת משחקי הוידיאו הידועה ביותר נינטנדו: בסרט "האחים סופר מריו" דמותו האהובה של השרבב הכי קופצני בעולם מגיעה הישר למסך הגדול בסרט אנימציה לכל המשפחה שלא נראה כמוהו.

החוזה סרטי 2023 עם הטבות קולנוע ג'ון קינלי (ג'ייק ג'ילנהול), סמל בצבא ארה"ב, נפצע קשה במהלך חיפוש אחר אמצעי לחימה בזמן שהיחידה הצבאית שלו מותקפת על ידי לוחמי הטליבאן. עם הטליבאן בעקבותיהם, המתורגמן האפגני המקומי אחמד (דאר סלים) מסכן את חייו כדי להעביר את ג'ון הפצוע במסע מפרך למקום מבטחים. אבל המסע של שניהם רק מתחיל.