הטבת ישראכרט 1+1 קופון להורדה זאפה קולנוע ובילויים

הטבת ישראכרט 1+1 קופון להורדה זאפה קולנוע ובילויים

יוצאים לבילוי לקניות או רוכשים באתר אונליין. רגע אחד. לפני שאתם משלמים את המחיר המלא, בדקו האם יש לכם קוד הנחה. בכתבה זו הטבת ישראכרט 1+1 קופון להורדה זאפה קולנוע ובילויים יוצאים לבלות לקניות או לסרט ? הכירו את אתר ההטבות ישראכרט קופונים לאטרקציות בכל הארץ, לילדים ולכל המשפחה 2024. 

הטבת ישראכרט 1+1 קופון להורדה

הטבת ישראכרט 1+1 קופון להורדה

ישראכרט הטבת קולנוע ksp פרימיום ועוד 

בדקתי באתר חברת האשראי את ההטבות בסגנון 1+1. אני רואה בזה הטבה חשובה מאד. למה היא חוסכת ? כי כך אנו יכולים לחסוך כ-50% מעלות בילוי או קניה. זה חיסכון ענק במונחים של משק הבית ותכנון פיננסי כלכלי של הוצאות. אז את איזה קופונים של ישראכרט אהבתי ? 

  • קופון 1+1 לכרטיס לימית ספארק המים בחולון לחוויה רטובה בכל ימות השנה. 
  • מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, חיפה קופון 1+1 כרטיס שני חינם. גם לומדים, גם חוויה מעולה ואם הולכים יחד עם ההורים אפשר לחסוך. אגב לא רק במסגרת הטבות לחופש הגדול. 
  • היכן נמצא חמי געש ? רק 12 מתל אביב.  איפה יש קופון 1+1 לחמי געש – באתר ההטבות של ישראכרט. נסעתם לבלות במרחצאות געש ? עכשיו תוכלו גם לחסוך. הנה עוד סיבה לדעת אלו הטבות מגיעות לכם בכרטיס האשראי שלכם . מחיר כרטיס לאטרקציה בחמי געש בימים ראשון- חמישי 105 שח ואילו בחגים וסופי שבוע 115 שח. אני חושב שהנחה של כ 100 שח היא לא משהו שאפשר לוותר עליו. 

איך אפשר לחסוך באמצעות הטבות של כרטיס אשראי קאשבק

כרטיסי אשראי מסוג Cashback מאפשרים לנו לצבור תגמולים במזומן בכרטיס האשראי שלך. אם אתם יכולים לבצע תשלומים בכרטיס האשראי שלכן כדי לשלם עבור רוב ההוצאות שלך, לא רק את הרכישות שמרוויחות הכי הרבה פרסים, אתם יכולים למקסם את הרווחים במזומן. למה זה חשוב ? יש סיכוי טוב שכרטיסי האשראי שכבר נמצאים בארנק שלך מגיעים עם הטבות שיכולות לחסוך לך כסף. להצעות אלו לוקח רק רגע להירשם אז הקדישו מספר דקות כדי לנצל את ההצעות הזמינות עבורכם.

יס פלאנט 1+1 ישראכרט

קופון 1+1 על כרטיסים לסרט ברכישת כרטיס רגיל בקופת רשת בתי הקולנוע פלנט וברשת רב חן בכל ימות השבוע כולל חגים וסופי שבוע.

מוזיאון האשליות קופון הנחה

למי מיועד?. הורים וילדים
איזו הטבה תקבלו בכרטיס האשראי?. מוזיאון האשליות – קופון לכרטיס 1+1 ב 99 ₪
עד מתי ההטבה?. תוקף הורדת הטבה 31/12/2024

בשורה אחת?. אם תמונה אחת שווה אלף מילים, אז אשליה לבטח מחביאה יותר ממיליון"

 

שירות לקוחות ישראכרט טלפון שעות פעילות 

מספר טלפון שירות לקוחות בנושא ברורים כספיים והטבות בכרטיס טלפון 6272*
מה שעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי מ- 9:00 עד 16:00
בערב חג עד 12 ובחוה״מ עד 14:00

עד מתי הקופון או ההטבה בתוקף ? לכל הנחה יש תוקף בראש העמוד. הפרטים בכתבה זו כפופים לקיומה באתר חברת האשראי ובתנאיה בלבד.