איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'

איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'

עונת הנסיעות לחו"ל נמצאת רגע לפני השיא של חודשים יולי אוגוסט ספטמבר וחגי תשרי. ומה עושים לפני הטיסה – המרת שקלים למטבע חוץ. נשמע פשוט? אבל יכול להיות יקר. כתבה מיוחדת בנושא איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'. 

אירו דולר כסף רומני ? איפה כדאי להחליף כסף לפני 

כמו תמיד צריך לקרוא את האותיות הקטנות. האם בהכרח העמלה משנה את כדאיות ההמרה במקום מסוים?. לא בטוח. מה עוד חשוב לנו לדעת. החלפת כספים צריכה להיעשות במקום מוכר ומורשה על ידי משרד האוצר. 

איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה

איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה

למשל כאשר אנו חלפים כסף בבנק או בסניף בנק הדואר אנו יודעים בוודאות שמדובר בגוף מפוקח. זה לא אומר שאצל חלפן כספים בדוכן נקבל שטרות פחות טובים או שערים יותר נמוכים. 

החלפתם כסף לפני נסיעה לחוץ לארץ ? שמרו את הקבלות עד לחזרה לישראל

כאשר אנו מחליפים כסף לפני נופש בחוץ לארץ, דולר או אירו או שטרלניג. תשמרו את הקבלה. לעולם אי אפשר  לדעת היכן ובאיזו מדינה תצטרכו להוכיח שהשטרות שלכם תקינים ולא מזויפים. 

להחליף בטרמינל היקר ביותר שיש ? 

לפי הכתבה בערוץ 13 עלות ההמרה בטרמניל של שדה התעופה הוא היקר ביותר. לא רק בישראל, המרת מטבע חוץ בשדה תעופה, כמו יתר שירותי השדה, הם יקרים הרבה יותר מאשר בערים עצמן. 

כרטיס נטען בדולרים – חוסכים כסף על בטוח 

דרך נוספת לחסוך בעמלות המרה, תשלומים עמלות מטבע חוץ בכרטיס אשראי היא באמצעות הטענת דולרים ישירות לכרטיס אשראי נטען של דואר ישראל. מה הטריק ? מכיוון שאנו כבר משלמים בדולרים או באירו, לא נשלם עמלת המרה נוספת לחברת כרטיסי האשראי. הכסף לא נופל מהשמיים ולפני נסיעה חשוב מאד לתכנן את המרת הכספים. מה יוצא לנו מזה?. לעיתים חיסכון של עד מאות שקלים ללא מאמץ מיוחד. 

צפו בווידאו איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'?