אפל פיי הכירו את אפליקציית התשלום החדשה

אפל פיי הכירו את אפליקציית התשלום החדשה

בקרוב יחל בישראל השימוש באפליקציית התשלומים אפל פיי מבית Apple. לקראת השינוי בהרגלי התשלום של הישראלים, אנו מגישים לכם כתבה אודות אפל פיי הכירו את אפליקציית התשלום החדשה איך להשתמש באפל פיי.

אפל פיי הכירו את אפליקציית התשלום החדשה

אפל פיי הכירו את אפליקציית התשלום החדשה

מתי יהיה אפל פיי בישראל

השירות צפוי לדרך סביב חודשים מאי יוני בישראל. שירות התשלומים, או כפי שאנו קוראים לו בישראל ארנק דיגיטלי ( חלקי לפחות), או לשלם מהטלפון הנייד ובעיקר אפליקציה לתשלומים בלי כרטיס אשראי. יאפשר למחזיקים בו לשלם בחנויותף עסקים ולמעשה בכל מקום שייכנס לשיתוף הפעולה הזה. כל מה שצריך הוא שלבית העסק יהיה תקן EMV ולכם תכונת NFC בטלפון הנייד. 

נתונים על קניות ותשלומים באמצעות ארנקים דיגיטליים בישראל 

5.7% מסך התשלומים

כמה כסף שלמנו ? 876.62 מיליון שקל, לעומת 18.11 מיליון באפריל 2021.

עדכון 2022 : אפליקציית Pay של בנק לאומי תפסיק לפעול בקרוב. לקוחות היישום קבלו הודעה: “שלום, לעדכונך כי בתאריך 10.4.22 יסתיים שירות תשלום וקבלת כספים באפליקציית התשלומים PAY. נזכיר כי העברת כספים ניתנת לביצוע בחשבון ה-PEPPER שלך, לצד כלל השירותים העומדים לרשותך”.

מה זה אפל פיי 2023

Apple Pay הוא שירות עסקאות פיננסיות סלולריות ללא מגע יד אדם שפותח עבור מכשירי Apple. השירות נועד להחליף את הצורך בכרטיס אשראי פיזי או כסף מזומן ולאפשר למכשירים ניידים להיות אוניברסליים יותר.

אולם שימו לב- Apple Pay תואם לכל מכשיר iPhone חדש יותר מ- iPhone 6, Apple Watches, Macs עם Touch ID, Apple iPad Pro, iPad Air 2 ו- iPad mini 3 ומעלה. זאת אומרת שאם יש לכם את הדגם האחרון של אייפון 12 אתם מסודרים. 

עם איזה כרטיס אשראי ניתן להרישם לאפליקציית Apple Pay

רוב ספקי כרטיסי האשראי והחיוב הגדולים, כגון ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, נתמכים על ידי Apple Pay. בנוסף, בנקים וסוחרים ברחבי העולם, בלמעלה מ 40 מדינות, קיבלו את Apple Pay כאופציית תשלום. בישראל כל חברות האשראי חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם Apple. לכן אם ניקח בחשבון שבארץ נתח השוק של אפל עוד על כרבע מסך הטלפונים, יש להניח שהחדירה לשוק תהיה סביב 20% ממחזיקי כרטיס האשראי. 

האם כל אחד יכול להירשם לשירות התשלומים באפליקציה? 

התשובה היא לא. רק מי שיש לו אייפון שעומד בסטנדרט של האפליקציה יכול להירשם לשירות. ככל שידוע לנו בזמן כתיבת שורות אלו. מי שמחזיק מכשיר סמסונג לא יוכל לבצע תשלומים בדרך זו. 

מה ההבדל בין בנק פפר לApple Pay

פפר היא אפליקציית תשלומים מקומית. למעשה מדובר בסניף של בנק לאומי, החלוץ של הבנקאות הדיגיטלית בישראל. ניתן לבצע בו תשלומים לאנשי קשר, תשלומים לנותני שירות ומדובר בחשבון בנק לכ לדבר ועניין. היישום של אפל הוא למעשה יבוא לארץ של שיטת תשלום בינלאומית הנפוצה ברחבי העולם. 

  • אין מניעה להחזיק באותו מכשיר פפר, ביט, פייבוקס ועוד וגם את היישום החדש 
  • לצד הדרישות המינימליות ממכשיר הטלפון שלכם, חובה שיהיה לכם כרטיס אשראי בתוקף! 

צפו בסירטון הווידאו הסבר על תשלום מהטלפון הנייד אפליקציית אפלפיי How to use Apple Pay — Apple Support