אפליקציית ביט לעסקים הרשמה

אפליקציית ביט לעסקים הרשמה ללקוחות כל הבנקים 

זה היה שאלה של זמן עד שבעלי עסקים יתחילו לקבל תשלומים באמצעות אפליקציה. כעת הביטוי תעביר לי בביט תופס תאוצה ועובר גם לבעלי מקצוע. מה עשו חברות כרטיסי האשראי ומה זה אומר מבחינת הלקוחות . אפליקציית ביט לעסקים הרשמה ופרטים באתר הבנקאות . 

אפליקציית ביט לעסקים הרשמה ללקוחות כל הבנקים ביט פיי לאומי הפועלים

אפליקציית ביט לעסקים הרשמה ללקוחות כל הבנקים ביט פיי לאומי הפועלים

מחליף מצבר משלם באמצעות BIT של בנק הפועלים

לפני מן מה נדרשתי להחליף מצבר ברכב. זה לא נעים אבל בטח לא נורא. איך אני משלם לך שאלתי את בעל המקצוע והוא אמר לי שהוא לא מקבל כרטיס אשראי אבל יכול לקבל תשלום בעברה בנקאית או באמצעות BIT או אפליקציית התשלומים של בנק דיסקונט. מה קורה עם PAY שאלתי אותו ( אפליקציית תשלומים של לאומי ) , גם עם זה אתה יכול לשלם. 

המסקנה האישית שלי בנושא תשלומים לעסקים היא ברורה. בעלי העסקים החליפו דיסקט וכעת הם מחפשים להוזיל עמלות סליקה ותשלומים מלקוחות. כאשר מרבית התשלומים במשק עוברים לצ'קים או לכרטיסי אשראי שנחשבים אופציה יחסית יקרה לאפליקציות , משהו היה צריך להיכנס והוזיל את עלות הסליקה. לכמה זמן ישלמו בעלי עסקים עמלות נמוכות או ללא עמלות סליקה ? נחיה ונראה . השוק יהיה מעניין. 

בנק לאומי אפליקציה להורדה מיליון משתמשים

כך שלמתי באפליקציה העברתי כסף במהירות , קבלתי חשבונית מס על הווישר של הרכב , בגלל המגבלות של שמירת מרחק אפילו נדרשתי להחליף שטרות עם איש המקצוע שהעניק לי שירות מצוין וראיתי שוב איך העולם הדיגיטלי משנה את פני הבנקאות והצרכנות בישראל ובטח בעולם כולו. 

ללא עמלות ? כמעט ללא עמלות סליקה 

קבלת תשלומים באפליקציית ביט של בנק הפועלים אומנם אינה כרוכה בתשלום אך ייתכן כי בהתאם להסכם של כל אחד עם הבנק שלו יהיה חיוב בעמלה בקבלת כסף. 

אפליקציית PAY לעסקים איך זה עובד 

ידיעה שעברה מתחת לראדר על אף שדווחה לבורסה הודיעה על הכפפת פפר בנק ישירות למנכל בנק לאומי במטרה להגדיל את פעילות הבנק הדיגיטלי של לאומי ואת נתח השוק. במקביל אנו ערים לקריאה של פיי לבעלי עסקים ומבצע שבו ניתן לפרוס תשלומים ללקוח ולקבל את התשלום בבת אחת מהבנק. 

פיי קורא לעסקים קטנים ובעלי מקצוע לקוחות כל הבנקים להצטרף לאפליקציית PAY ולגבות כספים מהלקוחות באופן מידי ללא עמלות וללא ריבית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *