Minigood רשת מוצרים חדשה בישראל בקרוב

Minigood רשת מוצרים חדשה בישראל בקרוב

הרשת הקוריאנית תפתח סניף ראשון של Minigood רשת מוצרים מוזלים בעיצוב קוריאני מי שמביא את המותג לישראל הוא אלי להב אחת הדמויות המוכרות בתחום המסחר בישראל. אז האם הישראלים הולכים לקבל רשת מוזלת של מוצרים איכותיים ולהוזיל את יוקר המחיה ? נחכה בסבלנות ! 

designed by Korea, made in China Minigood רשת מוצרים

הציבור מחפש מוצרים זולים על מנת להוזיל את יוקר המחייה ומצד שני לא מוותר על איכות או על עיצוב וגימור המוצרים. על פי אתר האינטרנט של רשת minigood מדובר במותג איכותי גלובלי הנמכר בחנויות כלבו, ומטרתו לספק לצרכנים ברחבי העולם מוצרים באיכות עיצוב טובה אך במחירים סבירים. בדיוק כמו שהצרכן הישראלי אוהב .

Minigood רשת מוצרים חדשה בישראל

Minigood רשת מוצרים חדשה בישראל צילום של מדפים סחורה ברשת סטוק 

הסניף הראשון של מיניגוד בתל אביב בחודש ינואר

אתרי האינטרנט מדווחים שכבר בחודש ינואר אמור להפתח בתל אביב הסניף הראשון של מיניגוד בשטח של 250 מ"ר ולאחריו צפויים להפתח עוד כמה עשרות סניפים של Minigood ויהיה מעניין לבקר בחנות ולבדוק את טווחי המחירים והאיכות של המוצרים לעומת רשתות סטוק אחרות .

אספקה מיידית או המתנה למשלוח באינטרנט 

בישראל פועלות בשנים האחרונות מספר רשתות סטוק המציעות סחורות במחירים מוזלים. רשת maxstock הפכה לשם נרדף בענף והיא מוכרת בכל בית בישראל וניתן לרכוש בה את מרבית הפריטים לבית וכן מוצרים עונתיים כגון תחפושות לפורים.

על רקע הקניות המסיביות של ישראלים באמצעות האינטרנט באתרי מכירות מובילים כגון אליאקפסרס , אי ביי ואמזון אנו רואים שרשתות הסטוק מנסות להציע מחירים אטרקטיביים לצריכה מיידית בעוד שאת מכשול זמן המשלוח באינטרנט לא ניתן יהיה לעבור מבלי לבנות בישראל מרכז לוגיסטי.