צריכים הלוואה? השוואות ריביות חרבות ברזל

צריכים הלוואה? השוואות ריביות חרבות ברזל

עם כניסת חרבות ברזל להילוך גבוהה כבר עכשיו ברור על משבר כלכלי בישראל. גודל האירוע טרם נתפס על ידי משקי הבית אולם חזקה על כולם להתנהל באחריות. מה בכתבה?. צריכים הלוואה? השוואות ריביות חרבות ברזל.

המידע בכתבה נכון ליום פרסומה. אין לראות בכתבה המלצה לנטילת הלוואות. אישורי ההלוואות דחיות תשלומים והקפאת החזרים לפי שיקול דעת הבנקים וחברות האשראי בלבד. 

 

הקלות והטבות לכלל לקוחות בנק הפועלים צריכים הלוואה ? 

הלוואה בריבית פריים ללקוחות עסקיים ופרטיים. מי יכול לקבל?.  ללקוחות עסקיים: עד לסכום של 100,000 ₪.
ללקוחות פרטיים: עד לסכום של 10,000 ₪. עד כמה תשלומים ניתן לפרוס?  לתקופה של עד 36 חודשים עם אפשרות לגרייס עד 6 חודשים על קרן וריבית. איך מגישים בקשה?.  באתר, באפליקציה, בסניפי הבנק ובפועלים בטלפון 2407* (למעט תאגידים) עד ל- 15.11.23. כמה ריבית יוצא בפועל?. ריבית נומינלית 6.25% ריבית מתואמת 6.43% נכון לתאריך 11.10.23.

 עוד באתר  הקפאת משכנתאות חרבות ברזל מה מציעים הבנקים 

בנק דיסקונט סיוע לתושבי קו העימות דרום וצפון הלוואות ללא ריבית 

מה אפשר לבקש?. הלוואה ללא ריבית, עד 24 אלף ₪, לתושבים ובעלי עסקים לפרטים התקשרו לבנקאים במוקד 6111*. עוד פרטים?. הלוואה בסכום מקסימאלי של 24 אלף ₪ ועד 24 תשלומים אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. כפוף לתנאי בנק דיסקונט. 

מזרחי טפחות הלוואות ללא ריבית לתושבי העוטף בכפוף לתנאי הבנק 

מה מציע מזרחי טפחות?. הלוואה ייחודית עד 25,000 שח. ללא ריבית וללא הצמדה. שווי ההטבה בהנחה של 12 תשלומים – כ 1,200 שח. 

מי צריך?.  מי שנדרש להתמודד עם ההוצאות הכרוכות במצב.

לכמה זמן ההלוואה?. מה תקופת ההחזר?. תשלומים חודשיים של עד 12 חודשים וגם לבקש דחייה בתשלומי הקרן והריבית לתקופה של עד 90 יום. מה המשמעות?. עד 15 חודשי החזר כולל הגרייס. 

למי ההטבה מתאימה בכפוף לתנאים של הבנק. 

לקוחות בעלי חשבון פרטי שגרים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול עזה, או 2 ק"מ מגבול הצפון. לבדיקת זכאות להלוואות אחרות ניתן לפנות לסניף בטלפון 8860*

ומה צריך לזכור רגע לפני שלוקחים הלוואה ללא ריבית או בתנאים נוחים?. 

הלוואות צריך להחזיר. אומנם מדינת ישראל כרגע במצב רוח של סיוע הדדי, אבל תשכחו. אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. לא צריכים הלוואה?. אל תיקחו.