החזר מביטוח לאומי מילואים חרבות ברזל מתי הכסף נכנס לבנק

החזר מביטוח לאומי מילואים חרבות ברזל מתי הכסף נכנס לבנק

התקופה בה נמצאת מדינת ישראל מאתגרת מבחינות רבות אך עבור רבים מאתנו גם מהבחינה הכלכלית. מאות אלפי אזרחים גויסו למערך המילואים בחזית ובעורף. על אתרי המשבר הכלכלי נוסף אתגר נוסף והוא היכולת לשמור על חשבון הבנק בתקופה זו. מה עשו למענכם בביטוח הלאומי?. הקדימו תשלומים. הכירו את התקנות החדשות בנושא החזר מביטוח לאומי מילואים חרבות ברזל מתי הכסף נכנס לבנק

הכסף יגיע לחשבון הבנק בתחילת החודש! החזר מביטוח לאומי מילואים חרבות ברזל

אנשי המילואים מייצגים את כל גווני האוכלוסייה בישראל. סטודנטים צעירים, עצמאים, שכירים, רווקות ורווקים וכמובן בעלי משפחות. חלק גדול מהם משלם משכנתאות או דמי שכירות וכמובן ממודד עם אתגרים כלכליים בשגרה. כעת נוסף נדבך נוסף של התמודדות כלכלית בתקופת חרבות ברזל. 

עוד באתר ישראכרט פריסת תשלומים טלפון החיוב החודשי

אז מה הבשורה לפי המוסד לביטוח לאומי?. משרתי מילואים יקבלו תשלום על השירות בתחילת כל חודש ולא בתום תקופת השירות. המשמעות – הכסף יגיע לחשבון הבנק יותר מוקדם מהצפוי. עבור חלק מהמשרתים מדובר בהקדמה של כחודש ימים. 

בעקבות המלחמה ולאור גיוס המילואים הרחב , המענק ישולם עבור תקופת המילואים, מעכשיו ועד להודעה חדשה, כבר בתחילת כל חודש. במה זה שונה ממה שהיה נהוג עד כה?. המועד לתשלום הועבר מתום תקופת השירות כפי שהיה עד היום.

מענקים משרתי המילואים חרבות ברזל מתי נכנס הכסף לחשבון הבנק

מענקים משרתי המילואים חרבות ברזל מתי נכנס הכסף לחשבון הבנק

איך המענק והתשלום עובר לחשבון הבנק שלכם?.

התשלום יועבר באופן אוטומטי לחשבון הבנק שלכם, ללא צורך בהגשת תביעה.

מה צריך לעשות על מנת לקבל את המענק ישירות לחשבון הבנק?. 

הצעד הראשון של משרת מילואים צריך לבצע הוא לוודא שחשבון הבנק המעודכן שלו מופיע ברשומות הביטוח הלאומי. במידה ולא ניתן להקיש את הפרטי החשבון באמצעות האזור האישי. 

ומה באשר לתגמול נוסף  לפי סעיף 19 בחוק המילואים?. 

המענק צפוי להיות משולם בחודש מאי 2024. כמה מקבלים?. לפי כמות ימי שרות מבצעי פעיל. איך מחושב הכסף?. באמצעות כפולת נקודות זיכוי של מס הכנסה. התשלום צפוי להיות צמוד לערך נקודת זיכוי 2024. 

מי זכאי?. מי שבצע לפחות עשרה ימי מילואים בתוך שנת המס 2023. ומכאן נשלח לכולם, חיילי המילואים ואנשי כוחות הביטחון ברכת שלומות ותודות על שירותכם, בשם כולנו ושבם עם ישראל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *