איפה כדאי להשקיע כסף מדריך טיפים 2023

איפה כדאי להשקיע כסף מדריך טיפים 2023

עליית הריבית במשק מביאה אנשים רבים, לא בהכרח מהעשירון העליון לשקול היכן כדאי להם לחסוך ולהשקיע. מה בכתבה?. מדריך איפה כדאי להשקיע כסף מדריך טיפים 2023. וגם מבט השקעה נכונה וסולידית. 

בטרם תמשיכו לגלוש דעו לכם: הכתבה איננה בגדר המלצה להשקעות. אם ברצונכם להשקיע כסף יש להתייעץ עם יועץ מוסמך מטעם הרשויות במדינת ישראל ולבצע תהליך ייעוץ כמתחייב על פי כל דין. זה גילוי נאות נכון, אבל גם טיפ חשוב שיכול לסייע לכם לחסוך עוגמת נפש והפסדים מיותרים. 

עוד באתר מה זה מקמ כמה ריבית מקבלים ומה התשואה 

לאט ובזהירות המתבקשת איפה כדאי להשקיע כסף מדריך טיפים 2023 

המסלולים הסולידיים היכן הכי הבטוח לחסוך ולהשקיע?. איפה אפשר להפסיד את הקרן?. 

אולי יעניין אתכם גם אס אנד פי 500 תשואות גרף תחזית תעודת סל

איפה להשקיע כסף קטן

איפה להשקיע 50 אלף שקל

מדריך למשקיע המתחיל

השקעה לטווח קצר הסולידית

איפה כדאי להשקיע בנדלן בחול

קרן כספית מומלצת

 כספית מומלצת

 

לא ללכת אחרי העדר לכל השקעה לא בטוחה! 

מה זה: אנו, בני האדם, נוטים לעקוב אחרי הקהל, חוסכים זמן ואנרגיה נפשית על ידי עשיית מה שאנשים סביבנו עושים. זה נכון כמעט לכל תחום בחיים. איך זה מסתדר: מספר אנשים בחייך מתחילים לדבר על השקעה מסוימת. אתה חושב שאם זה כל כך פופולרי, זה חייב להיות שווה לקנות.

הבעיה: הקהל טועה לעתים קרובות. כאשר זה קורה, ההשלכות עלולות להיות יקרות: חשבו על מניות אינטרנט ב-2001.

איך למנוע טעויות כאלו בהשקעת כספי החיסכון שלנו?. את זה: במקום לעקוב אחרי הקהל, התמקד בפיתוח תכנית השקעה שמתאימה לך. המשמעות היא תכנית שלוקחת בחשבון את המטרות האישיות, המצב ואופק הזמן שלך – ואחת מגוונת. גיוון לא אומר שלעולם לא תפסיד כסף. אבל בעלות על שילוב של השקעות יכול לעזור להפחית את הסיכון. כך אם השקעות מסוימות ירדו, אחרות עשויות לעלות, ולעזור לך להגיע ליעדים שלך.

פיקדון בריבית של 4% ללקוחות כל הבנקים

באתר הבנק הדיגיטלי פורסמה ידיעה חשובה למי שמבצע השוואת ריביות על פיקדונות. לפי הידיעה , נכון לתאריך 28/09/2023, בנק ONE ZERO סוגר שנת פעילות ראשונה ומציע ללקוחות מסלולי One ו-One+ פיקדון יומי בריבית חסרת תקדים.

כמה ריבית תקבלו בפיקדון של הבנק הדיגיטלי?. ריבית משתנה שנתית בשיעור של 4% (Prime-2.25%) ואפשרות למשוך את הכסף בכל יום עסקים ללא הפקדת סכום מינימום. לקוחות מסלולים אלו, יוכלו להפקיד 20 אלף שקל, 200 אלף שקל או כל סכום אחר וליהנות מריבית הגבוהה פי 4 נכון למועד זה, מהחלופות הקיימות במערכת הבנקאית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *