בירור עסקאות בכרטיס אשראי

בירור עסקאות בכרטיס אשראי ישראכרט מקס ויזה

פרסום של משטרת ישראל העיר שוב נושא עסקאות לא חוקיות באמצעות כרטיסי אשראי. בכתבה זו מדריך מעודכן. בירור עסקאות בכרטיס אשראי ישראכרט מקס ויזה. איך אפשר לברר מי השתמש בכרטיס שלכם?. 

הידיעה בעיתון הבירור בדף חשבון בירור עסקאות בכרטיס אשראי

המשטרה פענחה פרשיית הונאה של ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של כ-350.000 שקלים, המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב חולון לאחר שקודם לכן נעצר תושב חולון כבן 40 , בחשד שביצע עבירות הונאה בשווי של כ-350.000 שקלים באמצעות קבלת מספרי האשראי באמתלה וביצוע מעל ל-190 עסקאות, ללא ידיעה או אישור של בעלי הכרטיסים לשימושו האישי.

איך בודקים חיובים בכרטיס האשראי שלכם?

כמו בתחומים אחרים בעולם הפיננסי והכסף שלך גם תחום זה הוא באחריות הצרכן. מעת לעת העיתונות הכלכלית חופשת מקרים בהם צרכנים חויבו בתשלומי אשראי עבור עסקאות שהם לא בצעו. למה זה קורה?. גניבת פרטי אשראי, חוסר זהירות של הלקוח או פשוט תמימות של לקוח שהשאיר פרטי כרטיס באתר קניות שאינו בטוח. משם הדרך קצרה לביצוע הונאות אשראי אשר באים לידי ביטוי בחיובים שלכם. 

עוד באתר חסימת כרטיס אשראי טלפון או באתר החברה

בירור עסקאות בכרטיס אשראי ישראכרט מקס ויזה

בירור עסקאות בכרטיס אשראי ישראכרט מקס ויזה

פעם חודש עוברים על דף החשבון שמגיע בדואר או באמצעות אתר האינטרנט

מול גניבת פרטי אשראי אין הרבה מה לעשות. כאשר מדובר בכרטיס אשר אבד, מדובר לכאורה, בעניין פשוט יותר. אולם מה קורה אם פרטי האשראי שלכם נלקחו לביצוע עסקאות?. הדרך הקלה ביותר לבירורים היא פשוט לעבור על דף החיובים החודשי שלכם. משימה קלה ופשוטה. עברו על החיובים וודאו עם עצמכם שאתם מכירים את כל בתי העסק בהם בוצעו עסקאות על שמכם. 

מתקשרים לביטחון ומגישים בקשה לביטול עסקה בכרטיס אשראי 

מה עושים ברגע שמגלים עסקה חשודה?. כאן מתחיל נושא הפניה למוקד שירות לקוחות של חברת האשראי שלכם. כיצד מדווחים?. ראשית מספרים רק את מה שאתם יודעים ורק את האמת. בנוסף לכל החברות ישנו טופס הכחשת עסקה אותו יש להגיש. חלק מהטפסים מוגים אונליין באתר הלקוחות. בנוסף ניתן להגיש בקשה "בירור עסקה" במידת הצורך, ישירות מדף פירוט החיובים במרבית חברות האשראי באתר האישי שלכם. 

מוקד שירות לקוחות לבירורים עסקאות 

ישראכרט כולל אמריקן אקספרס בטלפון ביטחון 03-6364400 

ויזה כאל (כרטיסי אשראי לישראל בע"מ) כולל דיינרס – 03-5723666

כרטיס מקס טלפון 03-6178888