הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות

הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות

על אף המעבר לתהליכים דיגיטליים ובכלל תשלום באמצעות אפליקציות כמו ביט ופייבוקס, בישראל עדיין ארגונים משלמים באמצעות שיקים. בכתבה זו מדריך מעודכן. הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות.  

 

הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות

הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות

מדריך ללקוחות כל הבנקים הפקדת שיק בנק הפועלים

ישנן שלושה דרכים לבצע הפקדת צ'ק לחשבון בבנק הפועלים. לכל דרך יש יתרונות וחסרונות. אפשר לקבוע תור בסניף בבנק ולהפקיד ישירות את הצ'ק של אצל הפקיד. זו דרך בטוחה אך גוזלת זמן. אפשר להפקיד את הצ'קים בתיבת השירות באחד מסניפי בנק הפועלים ברחבי הארץ. אפשרות שלישית היא באמצעות אפליקציית הפקדת שיקים בנק הפועלים. 

עוד באתר  – כמה כסף אפשר להעביר בביט 

מתי נכנס לחשבון כסף אחרי הפקדת שיקים באפליקציה בנק הפועלים

הכלים של אפליקציות הבנקאיות עולה מדרגה כמעט כל רבעון. באמצעות אפליקציית בנק הפועלים ניתן לבצע הפקדת 60 צ'קים ביום. לרוב הארגונים והעסקים הקטנים והבינוניים זה אמור להספיק. אולם כאן חשוב להזכיר ללקוחות הבנק, כי יש לשמור את האישור ואת הצ'קים המופקדים לפחות 3 ימים עד לקבלת הכסף לחשבון הבנק. 

על פי רוב בין ההפקדה, דיגיטלית או בתיבת השירות חולפים עד 3 ימים עד שהכסף נכנס לחשבון הבנק של מקבל התשלום. גם כאן הבנק צריך לבצע בדיקה שלצ'ק יש כיסוי. למעשה אתם יכולים לחסוך לעצמכם כאב ראש על ידי בדיקת צ'קים חוזרים באתר בנק ישראל שיציג לכם האם קבלתם צ'ק מחשבון מוגבל. 

כמה עמלה משלמים על הפקדת צק בנק הפועלים

שימו לב שלמרות שהבנקים מפרסמים תעריפון הבנק , כמו למשל מחירי עמלות בנק הפועלים, ייתכן כי לחלק מהלקוחות או בעלי החשבון תהיה הטבה והוזלה של עמלות. בעיקר על רקע כניסת הבנק הדיגיטלי והגדלת התחרות בין הבנקים. 

אתר הבנק מדווח ( 13/03/2022 ) כי ישנה הנחת כמות. העמלה עבור הפקדות 20 צ'קים יחויבו בעמלת הפקדה אחת. מדובר בהנחה משמעותית, שלא לדבר על חיסכון בזמן לבעל העסק וחיסכון בעלויות גבייה של עסקים. 

אתר הבנקאות של ישראל הנחיות לבנקאות מתקדמת, ריבית בנק ישראל, טיפים לבעלי עסקים. מידע בנושא הפקדת שיק בנק הפועלים באפליקציה תיבת שירות הנחיות. 

מוקד שירות לקוחות בנק הפועלים טלפון 

איך ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הפועלים ?  טלפון 036532407