עמלות עובר ושב איך לשלם פחות צפו בטיפים החשובים

עמלות עובר ושב איך לשלם פחות צפו בטיפים החשובים

זה כואב בכיס ומכניס לבנקים מיליארדי שקלים מדי שנה. עמלות עובר ושב איך לשלם פחות צפו בטיפים החשובים – העמלות שאנו משלמים לבנקים מסתכמות במאות שקלים בשנה. הנה הטיפים החשובים שיעזרו לכם בהקטנת תשלום עמלה בחשבון בנק.

עמלות עובר ושב איך לשלם פחות

עמלות עובר ושב איך לשלם פחות

עוברים בנק בסוויצ' או פשוט לעבור מהבנק בקליק 

במשך שנים הישראלים שלמו עמלות מסוגים שונים מבלי יכולת צרכנית להתמקח. הבנקים הם גופים מסחריים רבי עוצמה. לעצם העניין, הם משקיעים הון אדיר בפיתוח מערכות, ואינם אמורים לספק שירות בנקאי בחינם. אך האם המחיר שאנו משלמים לבנק שלנו עבור דמי ניהול חשבון הם גבוהים? עמלות הוגנות? זו כבר שאלה אחרת. 

במשך השנים ניסה בנק ישראל לטפל בעלות עמלות הבנקים באמצעות תקנות ויצירת מסלולים. אולם נראה שרק כעת עם פתיחת אתר מעבר בין בנקים ויצירת תעודת זהות בנקאית, משהו יתחיל לזוז. בואו לא נשכח שכאשר לקוח עובר בנק, הוא מעביר אתו עמלות, אלא פוטנציאל שיווקי לנטילת הלוואות, משכנתא ותשלומי ריבית על המינוס. 

עוד באתר- כמה אפשר להעביר בביט וכמה זה עולה? 

קודם כל בודקים כמה משלמים עמלות עובר ושב 

כל אחד אחראי לחשבון הבנק שלו. היישומים הדיגיטליים והאפליקציות הבנקאיות מאפשרות ללקוח להיכנס לחשבון בנק בכל עת. עלי כלקוח מוטלת החובה לבדוק כמה כסף אני משלם לבנק עבור עמלות, עבור ריבית על המינוס ופעולות נוספות. אם מדובר בשיעור עמלות של שקלים בודדים בחודש, אין טעם להתווכח עם הבנק. הסיבה היא שבנק ישראל קבע עמלת מינימום. 

במידה ומדובר בסכום שמעל 20 שח לחודש, חשוב לבדוק ולבצע השוואת עמלות לפי מסלולים ולפי פעולות בחשבון שלך. חשוב לזכור שמסלול העמלות הכי זול שמתאים לך, הוא אישי ולא מתאים לאחרים. 

אז בואו תספרו לי איך מקטינים תשלומי עמלה בעו"ש? 

צפו בווידאו מתוך משחקי הכיס ערוץ כאן- אם היו שואלים אתכם כמה אתם משלמים לבנק שלכם. אז סביר להניח שלא הייתה לכם תשובה – כמו רוב הישראלים שלא יודעים לענות על השאלה הזאת. ועוד משהו שהרבה לא יודעים הוא שעכשיו, כשקל יותר מאי פעם לעבור בנק, אפשר להפחית מאוד את הסכום הזה. כתבתם של שאול אמסטרדמסקי ואוריה אלקיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *