קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף

קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף

תקנות התו הסגול לצד הנחיות בנק ישראל באשר ליחסי בנק לקוח לוקח צעד נוסף את היתרונות של ביצוע פעולות באמצעים דיגיטליים מול הבנקים בישראל. מצד שני בנקאות מקצועית היא חלק מפגישות עם לקוח במסגרת בנק הפועלים שעות פתיחה. קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף. בימים אלו ניתן להצטרף גם לבנק one zero הבנק הדיגיטלי הראשון אליו הצטרפו כ 40 אלף לקוחות חדשים במהלך שנת 2022. 

אתם גולשים באתר הבנקאות הישראלי bankim.info 

זימון תור לסניף ותיאום פגישה עם בנקאי בבנק הפועלים

בהקשר של פתיחת סניפי בנק נזכיר כי כל הבנקים בארץ כפופים להחלטות והנחיות המפקח על הבנקים במסגרת סדרת חוזרים והוראות שעה שפורסמו במהלך החודשים האחרונים סביב נושא התאמות להוראות ניהול בנקאי תקין לצורך התמודדות עם משבר הקורונה. בנק הפועלים פגישה עם בנקאי אך קובעים? 

תיאום פגישה עם בנקאי בסניף הבנק קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף

אם בעבר בימים שלא בכל בית היה טלפון קווי , זוכרים היו ימים כאלה, אנשים היו נכנסים לסניף ופונים לפקיד הרלוונטי , הריי שכיום על מנת להגיע לסניף יש להזמין תור מראש באפליקציה של הבנק או באמצעות אתר האינטרנט , בפעולה פשוטה מזו של כניסה לחשבון בנק. אני בתור אדם שחי בשתי תקופות הזמן האלו , מתחבר יותר לסדר ולנוחות שיש כיום באמצעות אפליקציות תשלומים ובכלל באופן השירות הבנקאי באינטרנט. הסברים אודות זימון תור לסניף ותיאום פגישה עם בנקאי.

קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף

קביעת תור בבנק הפועלים לפגישה בסניף

גם בטלפון שירות עדכון וקביעת פגישות בבנק 

אז נכון שלא כולנו מתחברים כל כך בקלות לאפליקציות של בנקים וצריכים מענה אנושי במוקד שירות הלקוחות של הבנק. גם לפי לפעמים יש צורך לדבר עם האיש שלי בבנק. זה צורך אנושי , לדעתי. 

האם אפשר להגיע לסניף הבנק ללא קביעת תור מראש?.

לפי אתר הבנק, התשובה היא חיובית. אך יחד עם זאת, הגעה לסניף ללא תיאום פגישה מראש עלולה להיות כרוכה בזמן המתנה ממושך.

מספר טלפון מוקד פגישות בנק הפועלים 2472*.

לפי הנחיות בנק ישראל מיום 07/05/2020 שירות בסניפי הבנקים בישראל יבוצעו בכפוף לתיאום תור מראש, וזאת משיקולים של בריאות הציבור. עם זאת, קובעת המפקחת חדוה בר , התאגידים הבנקאיים נדרשים לתת מענה לסוגי לקוחות, למשל, אזרחים ותיקים, ולסוגי מקרים כגון מקרים דחופים, שלגביהם יינתן שירות גם ללא תיאום תור מראש. התאגיד הבנקאי יפרסם באתר האינטרנט שלו את סוגי הלקוחות ואת סוגי המקרים כאמור.

אתר הבנקאות כתבות בגובה העיניים בנושא בנקאות שירותים פיננסיים מתקדמים מחקרים וניתוח המשבר הכלכלי 2023. באתר שירותי איתור חשבון בנק רדום והסברים על עמלות בנקים , הקפאת משכנתאות ודחיית תשלומים של הלוואות. בנק הפועלים זימון תורים. מה בכתבה?. שיחה עם בנקאי בנק הפועלים.