ביטוח לפי קילומטר למי זה משתלם

ביטוח לפי קילומטר למי זה משתלם מחשבון רכב משרד האוצר 

מה שלפני עשור נחל כישלון הפך כיום לאחת הדרכים לחסוך בביטוח הרכב. נוהגים מעט שלמו פחות. באמצעות טכנולוגיה ואקטואריה אישית מחיר הביטוח על הרכב משתנה בהתאם לנהג ולקילומטרז. ביטוח לפי קילומטר למי זה משתלם מחשבון משרד האוצר השוואות ביטוחים באינטרנט. 

נהגים זהירים משלמים פחות ומה קרה ליד ראשונה מרופא

משרד האוצר עושה מאמצים להפוך את שוק הביטוח הכללי לזול יותר עבור הלקוח. אחת הדרכים היא לתת רישיון מבטח לחברות ביטוח דיגיטלי שהחלו לפעול בשנה האחרונה ומציעות פוליסות מהפכניות המאפשרות להוזיל את עלות פוליסת ביטוח רכב ולא רק לקשור את המחיר לאישור היעדר תביעות. זו תוצאנה של השקעה במיחשוב מתקדם חיסכון בעלויות תפעול ויכולת טכנולוגית לתמחר סיכון ביטוחי לצד יכולת לתת את אותה רמת שירות בתביעות רכב. 

ביטוח לנהג צעיר לפי קילומטר בנק הקילומטרים 

ישנן חברות ביטוח המציעות לרכוש הרחבה לפוליסה המאפשרת לנהגים צעירים , כיסוי המייקר את הפוליסה באופן משמעותי ומכסה חבילת קילומטרים נוספת של נהג צעיר מבלי לייקר את כל הפוליסה. המעקב אחר כמות הקילומטרים מתבססת על דיווח של הנהג לחברת הביטוח באמצעות טכנולוגיה פשוטה. 

בסך הכל מדובר בפתרון יעיל לתקופת הנהג הצעיר חיסכון בעלויות ביטוח רכב ולי אגב לא מפריע אם הילדים צריכים לדווח על מספר הקילומטרים שלהם. שייסעו בזהירות . 

חיסכון של כ 50% במחיר ביטוח לפי קילומטר‏ למי שנוהג פחות 

חברות הביטוח בישראל מציעות בשנה האחרונה פוליסות ביטוח תלויות נהג ומרחק נסיעה שנתי. כך למשל מציעה חברת הביטוח הראל פוליסה בשם ביטוח רכב הראל סוויץ' תחת הסיסמא נוסעים מעט משלמים מעט המציעה ביטוח רכב חובה + מקיף לנהגים מעל גיל 21 שנוהגים מעל שנה בעלי רכב פרטי או מסחרי עד שווי של 200,000 ₪ .

תפקיד הצרכן להשוות מחירים ולנהוג בזהירות 

מבחינת הצרכן זו עליית מדרגה בהשוואת מחירים ביטוח רכב. כעת הוא צריך לבדוק לא רק מחיר אלא את בנק הקילומטרים שעומד לרשותו אבל אם אנחנו רוצים לחסוך הרבה כסף במיוחד בתקופה של משבר כלכלי אז יאללה לעבודה . זה התפקיד שלנו בתור צרכנים , ממש כמו שאנחנו משווים בין עמלות בנקים ובין יעילות של אפליקציות בנקאיות ואתרי אינטרנט של בנקים.