Wepay אפליקציית תשלומים חדשה ניהול חשבון בנק

Wepay אפליקציית תשלומים חדשה ניהול חשבון בנק

האם אנו עדים לעידן חדש בתחום הפיננסי. ימים יגידו האם Wepay אפליקציית תשלומים חדשה המשלבת ארנק דיגיטלי ואפשרות לקבל אשראי חוץ בנקאי תאיים על מעמד הבנקים והאפליקציות שאנו כבר מכירים כמו פיי , ביט של בנק הפועלים והאפליקציה של דיסקונט. מה מחכה לנו ב Wepay והאם היא תעשה מהפכה כמו החברה השנייה של חזי בצלאל WE4G שטלטלה את שוק הסלולאר. 

נתונים על קניות ותשלומים באמצעות ארנקים דיגיטליים בישראל 

5.7% מסך התשלומים

כמה כסף שלמנו ? 876.62 מיליון שקל, לעומת 18.11 מיליון באפריל 2021.

תכונות חדשות וקבלת אשראי Wepay שירותים פיננסיים בע"מ

האפליקציה של Wepay  אמורה לתפקד בתור כארנק דיגיטלי כמו אפליקציות התשלומים של הבנקים המאפשרות העברה קלה  של כסף לאיש קשר בטלפון הנייד. כעת ביישום החדש של Wepay  צפויים להיות מספר שימושים נוספים. עד כדי החלפת חשבון בנק באינטרנט בעתיד . 

מה אפשר לעשות עם אפליקציית WEPAY

  • ארנק דיגיטלי
  • אשראי ללקוחות פרטיים
  • אשראי לעסקים קטנים
  • העברת כספים בין אנשי קשר 

מקטינים את התלות במערכת הבנקאית

במערכת הפיננסית , אם לא יהיו עיכובים עקב משבר הקורונה , יש מספר אירועים מעניינים שיכולים להשפיע עלינו ועל המחיר שאנו משלמים כצרכנים פיננסים. הראשון הוא הבנק הדיגיטלי שקבל אישור ואף קבל מספר בנק. כעת עם קבלת הרשיון של Wepay שירותים פיננסיים בע"מ אשר בשליטת חזי בצלאל הבנקים , שלא אוהבים לאבד נתח שוק , יצטרכו להשקיע הן באפליקציות הקיימות והן בתהליכי העבודה במתן אשראי מול הלקוחות הקיימים ובטח בקרב על גיוס לקוחות חדשים. 

בשלב הראשון השירות לא יפתור אולי בעיות של מסורבי משכנתא לדירת מגורים ראשונה . אולם לדעתי האישית , כניסת גורם חדש לשוק תעלה את כח המיקוח של הצרכנים מול גורמי הלוואות חוץ בנקאיות , כח מיקוח מול ריבית בנקים הלוואות ומימון או הלוואות מחברות הביטוח.