שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר

שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר

בנק הפועלים השיק לאחרונה שירות שירות מטח בטרמינל . באמצעות השירות יכולים לקוחות כל הבנקים להזמין מטבע חוץ באמצעות שירות דיגיטלי ולאסוף אותו מטרמינל 1 או מטרמינל 3 . בכתבה זו שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר 

איך פועל שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר

הזמנת מטח בנק הפועלים ללקוחות הבנק : השירות מצבע על ידי חשבון בנק הפועלים של הלקוח 

הזמנת מטח בנק הפועלים ללקוחות כל הבנקים : השירות מתבצע על ידי כרטיס האשראי של המזמין 

בשני המקרים השירות ניתן באתר הבנק . מדובר בתהליך פשוט שנבדק על ידי צוות אתר בנקים והוא מאפשר רכישת מטבע חוץ מבלי לעמוד בתורים. בנוסף , כאשר מטייל לחול מחליף כסף באמצעות בנק ישראלי ואף מקבל קבלה ואישור הוא פטור מחששות לקבלת שטרות כסף לא תקינים או תשלום עמלות גבוהות של מטבע חוץ.  

שירות מטח שדה תעופה בנק הפועלים הזמנה באתר

שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר

שירות מטח שדה תעופה בנק הפועלים הזמנה באתר צילום מסך אתר בנק הפועלים 

האם כדאי להחליף מטבע חוץ בשדה התעופה 

התשובה היא כן . בסכומים קטנים של עד 1000 יורו או עד 1000 דולר , השפעת שער החליפין והעמלה על כדאיות החלפת מטבע חוץ בשדה התעופה היא זניחה יחסית. זניחה בוודאות לעומת עלות טיול לחוץ לארץ. אולי הסיפור הבא יסייע להמחיש עד כמה כדאי להשתמש שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר או שירות דומה של אחד הבנקים בישראל.

בגיל 16 יצאה מורן לטיול עם ההורים בפראג. באחד הימים היא רצתה להרגיש ילדה גדולה ונגשה להחליף 100 דולרים אצל חלפן כספים מקומי. היא בדקה את שער החליפין וודאה שמדובר בשער הוגן. אך כאשר קבלה את הכסף היא קבלה 85 דולרים בלבד. 

מוכת תדהמה היא פנתה לאשנב שם המתין לה מבטו הקר של הפקיד שהסביר לה שיש גם כמה אותיות קטנות המסבירות שעל הפעולה הוא גובה 15% עמלה.

בדיוק למקרים כאלה כדאי לרכוש מטבע חוץ בטרמינל. אם עד לא הספקתם להחליף מטבע חוץ אצל חלפן כספים מוכר בעיר מגוריכם, הטרמינל הוא התחנה האחרונה. החלפת כסף ישראל בחול או המרת מטבע חוץ צולבת תעלה לכם כמעט בוודאות יותר.

גם במקרה שבו שער החליפין של הבנק יקר יותר , שקט נפשי בטיול והימנעות מעוגמת נפש שווה הרבה יותר מכמה לירות שהבנק מרוויח עליכם . והבנק מרוויח . במקרה הזה , מגיע לו . 

שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתרשירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר

שירות מטח בטרמינל בנק הפועלים הזמנה באתר