פתיחת חשבון בבנק הדואר אונליין

פתיחת חשבון בבנק הדואר אונליין

בנק הדואר מספק חלופה לבנקים המסחריים ומאפשר ניהול חשבון בנק באמצעות האינטרנט ויש לו לא מעט יתרונות. בכתבה זו באתר הבנקאות של ישראל מדריך מיוחד פתיחת חשבון בבנק הדואר אונליין

פתיחת חשבון בבנק הדואר אונליין

אחד היתרונות המרכזיים של בנק הדואר הוא ניהול חשבון בנק ללא עמלות  עובר ושב ללא עמלות ניהול ובהצהרה על דמי ניהול חשבון נמוכים ביחס לבנקים האחרים במערכת הבנקאית. בנוסף לחשבון בבנק הדואר יש תכונה שהוא אינו מאפשר לבעל החשבון להיכנס ליתרת חובה  , חשבון בנק במינוס , כמו שמקובל בבנקים אחרים ולמעשה החשבון מתנהל על בסיס יכולת כלכלית בלבד . אין מינוס אין בעיות ואין הלוואות מיותרות מהבנק. 

מצד שני בנק הדואר לא משלם לכם ריבית על יתרת הזכות במידה ויש , לעומת בנקים אחרים המשלמים ריבית זניחה על יתרת הזכות בחשבון או מאפשרים חשבון בו יתרות הזכות מתקזזות מול יתרות החובה במהלך החודש.  

איך לפתוח חשבון בבנק הדואר  

על מנת לפתוח חשבון בבנק הדואר יש לגשת לאחד מסניפי בנק הדואר הפרוסים ברחבי הארץ ולמלא טופס הצטרפות ופתיחת חשבון בבנק הדואר. הבנק פועל תחת חוק בנק הדואר . ללקוחות הקיימים של הבנק יש שירות מענה קולי עם נתוני החשבון חינם . שירות לקוחות בנק הדואר מענה קולי מלא מספר   02-5005303 פועל 24 שעות ביממה.

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

איזה בנק הכי טוב לפתוח חשבון  

חשוב להגדיר היטב מה אנו צריכים מהבנק שלנו . לאנשים צרכים שונים ולכן התשובה תלויה מאד במי הצרכן הפיננסי , כמה כסף הוא מנהל והאם מדובר בחשבון בנק נוסף או חשבון בנק ראשי של הלקוח .  

כיום יש צעירים רבים בני דור הטלפון החכם שמחליטים איזה חשבון בנק לפתוח לפי רשמת השירות באפליקציה של הבנק או אפליקציית תשלומים  והטבות שמקבלים מכרטסי האשראי הבנקאי שלהם. למשל לקוחות רבים בוחרים במפתח דיסקונט הודות להטבות בחניות חינם בסופי שבוע  , חלקנו בוחרים לפי הטבות 1+1 בקולנוע אמריקן אקספרס וכיוצא באלה. 

אפליקציית פפר של בנק לאומי

אפליקציית פפר של בנק לאומי

כניסת פפר בנק שלח בנק לאומי עם תדמית של בנק צעיר לדור של צעירים שעושים הכל און ליין ולא צריכים שירותים של פקיד בנק הצליחה לשנות דפוסי חשיבה של לא מעט אנשים בנוגע להתנהלות מול הבנק וכמו חברות ביטוח דיגיטלי שנכנסו לשוק. הכל עד שצריך את הבן אדם בסניף כמו שמשדר לנו בנק מזרחי בפרסומות. 

חשוב לזכור שכל מוסד בנקאי לרבות בנק הדואר ואפליקציות בנקאיות וגם אפליקציות להעברות תשלומים כפופים לתקנות החוק הישראלי ולפיקוח הדוק של בנק ישראל