בנקאות דיגיטלית בעולם 2023 סקירת מצב

בנקאות דיגיטלית בעולם 2023 סקירת מצב

 digital banking מגמות סיכונים והתנהגות לקוחות. בנקאות דיגיטלית בעולם 2023 סקירת מצב באתר הבנקאות הישראלית – כל מה שרציתם על בנקים דיגיטליים בישראל ובעולם, אפליקציות תשלומים, אגודות אשראי. מה יקרה לסניפי הבנק. 

בנקאות דיגיטלית בעולם 2022 סקירת מצב

בנקאות דיגיטלית בעולם 2022 סקירת מצב

הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל 

לראשונה בישראל מוקדם הבנק הדיגיטלי בישראל. לא סתם סניף של בנק וותיק עושה הסבה אלא מוסד פיננסי שהתהליכים הדיגיטליים הם נשמת אפו. הם אוסף התהליכים יביאו בסופו של דבר לתחרות בענף הבנקים בישראל? האם נשלם פחות עמלות? האם הבנקים יעניקו הלוואות בריבית נמוכה. האינדיקטורים העולמיים מצביעים שכן. מה יקרה בישראל? לדעתי, יש להמתין כשנתיים לפחות לראות כיצד ייראו המגמות הצרכניות ענף. 

אם הישראלים יפתחו חשבון דיגיטלי בנוסף לחשבון הבנק הרגיל לא נראה שינוי גדול. ושוב לדעתי, רק נהירה של צעירים לבנקים דיגיטליים אורגניים תביא אתה שינוי גדול. האם הבנק הדיגיטלי הישראלי הצליח לגייס לקוחות?. על פי פרסומים שונים הבנק הצליח לגייס כמה עשרות אלפי לקוחות, מכוון להתרחבות לאירופה ואף מציע ריבית אטרקטיבית לפיקדונות על רקע האינפלציה הגואה בישראל ובעולם. 

עוד באתר הבנקאות – פתיחת חשבון בנק דיגיטלי

עוברים בנק בקליק אתר סוויצ' של בנק ישראל בנקאות דיגיטלית בעולם 2023 סקירת מצב

בנק ישראל עשה את המוטל עליו במסגרת תהליכי מעבר לבנקאות של הדור הבא. הוא השיק אתר באמצעותו ניתן לבצע מהלך מעבר בין בנקים באינטרנט באופן מלא. אם לשפוט לפי תגובת חמשת הבנקים הגדולים, לא נרמה שם היסטריה. לפחות לא כלפי חוץ. הגבינה זזה, אבל לא מספיק בשלב הזה. 

הכתבה המלאה –> בנק בקליק אתר מעבר בין חשבונות בנק

הכל אישי גם בתחום אפליקציות של בנקים

ברחבי המרחב הדיגיטלי, לקוחות מוכנים יותר מתמיד לחלוק מידע עם חברות. יש להם סיבה טובה לכך. הם מצפים שהבנק יציב בפניהם יותר אפשרויות לניהול פיננסי של החשבון שלהם. לא רק הצעות לקבל הלוואה בתנאים סבירים. או פיקדון בריבית אפס וקצת. 

אז מה הפשרה הצרכנית של עולם הבנקאות ? הלקוחות מצפים לפתרונות רלוונטיים ומותאמים יותר לצרכים שלהם כאשר הם צריכים את זה. איסוף וניתוח נתונים יעילים יכולים לשמש כדי לזהות הזדמנויות עתידיות ולשנות את תפקידו של הבנק מ"ספק שירותים" ל"ספק פתרונות".

למעשה בשנים האחרונות השירות באמצעות אפליקציות של בנק וכלים דיגיטליים הן לא רק סיסמא. עבור כלל הלקוחות, חיזוק מובילות הבנק מושג בין היתר באמצעות מינוף בסיס הלקוחות הרחב ליישומי דאטה מתקדמים, ופיתוח כלים דיגיטליים לשיפור השירות וניהול תיק הלקוח. 

האם המזומן ישרוד את המעבר לבנקאות אונליין 

על פי מחקר בנקאות סלולרית שנערך בחו"ל בשנת 2018, 68% מהצרכנים שנולדו אחרי שנת 2000 הצרכנים של הבנק סלולרי רואים את הסמארטפונים שלהם מחליפים את הארנק הפיזי שלהם. עובדה זו, יחד עם המספר הגדל במהירות של משתמשי בנקאות בסלולר, אפליקציות התשלומים והקניות באינטרנט, מראה מגמה ברורה לקראת החלפה בסופו של דבר של מזומן בפתרונות תשלום ניידים.

2023 התכנית האסטרטגית של בנק הפועלים והקשר בין לתחרות בין הבנקים

עד כמה השירות הדיגיטלי קריטי להצלחת הבנק ניתן ללמוד מתוך דוח בנק הפועלים תמצית דוחות כספיים רבעוניים ליום 31 במרץ 2023. לפי הדוח התכנית האסטרטגית שמה למטרה למנף ולחזק את מובילותו של בנק הפועלים כבנק אוניברסלי בישראל במוצרי הליבה הבנקאיים, ללקוחות קמעונאיים,
עסקיים ושוק ההון. עבור הלקוחות הקמעונאיים התכנית שמה דגש על המשך שיפור השירות וערוצי התקשורת עם הלקוח, בתפיסת First Digital,

צפו בווידאו מהי הבנקאות הדיגיטלית וכיצד היא מסייעת לנו לחסוך כסף 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *