תכנון פנסיוני ופרישה ייעוץ אובייקטיבי

תכנון פנסיוני ופרישה ייעוץ אובייקטיבי

תכנון פרישה נחשב לשלב הקשה והיצירתי בייעוץ הפנסיוני האובייקטיבי. בנקודה זו לא ניתן לתקן טעויות שנעשו בעבר אך ניתן להביא למקסימום את התועלת מהטבות מס לפרישה וקצבת פנסיה חודשית בכתבה מיוחדת באתר הבנקאות של ישראל תכנון פנסיוני ופרישה ייעוץ אובייקטיבי 

בסוף העמוד ניתן ליצור קשר עם האתר ולקבל מידע על עלות שירות תכנון פרישה 

איך לתכנן את הפנסיה שלך 

משה ודינה עבדו כל החיים כשכירים ועם הגיעם לגיל הפרישה נצברו לזכותם חסכונות בקופות גמל , ביטוח מנהלים אחד והם צפויים לקבל פנסיה משתי קרנות פנסיה ותיקות כל אחד. מצבם לפני הפנסיה נשמע מבטיח אם יבצעו תכנון מס נכון , בדיקה כלכלית של ההוצאות בפנסיה ויבצעו תכנון פרישה על ידי יועץ אובייקטיבי . 

תכנון פנסיוני ופרישה ייעוץ אובייקטיבי

תכנון פנסיוני ופרישה ייעוץ אובייקטיבי unsplash

 

שלב תכנון פרישה לפני הפנסיה  

  1. יש לבדוק ממה מורכב החיסכון הפנסיוני של הפורש  , כמה הון פטור עומד לזכותו , משיכות שבוצעו בעבר ומה הקצבה החודשית שקרן הפנסיה או ביטוח מנהלים ישלמו לו . שלב זה נקרא תמונת מצב של החיסכון הפנסיוני  ויש לכלול בתוכו חיסכון בבנק ודירות להשקעה . 
  2. המתכנן הפנסיוני יבצע עם בני הזוג תכנון פיננסי של ההוצאות וההכנסות שלהם לאחר הפרישה. חשוב לזכור שעם היציאה לגמלאות נפגעת ההכנסה השוטפת ורכיבי שכר מסוימים כגון הלבשה הבראה ותוספות שכר קבועות עומדות להיעלם מתלוש השכר .  
  3. לאחר ביצוע תכנון פיננסי אובייקטיבי למתכנן יש תמונה ברורה של הוצאות מול הכנסות חודשיות , את השאיפות של בני הזוג בתקופת הפנסיה ואת יחס ההכנסה בין בני הזוג. נקודה זו חשובה מאד לתכנון הקצבה החודשית שכן יש להבטיח המשך הכנסה הדדית למקרה פטירה חו"ח של אחד מבני הזוג .  
  4. לאחר קבלת תמונת הצרכים הכלכליים של הפנסיונרים לעתיד , למול המקורות הכספיים שלהם , ניתן לבצע תכנון מס מורכב הכולל החלטות מאיזו קרן למשוך פנסיה חודשית. 
  5. החלטות נוספות בתכנון פרישה הן באיזה מסלול פרישה לבחור , כמה כסף חד פעמי ללא מס הכנסה ניתן למשוך וכיצד לנצל בצורה הטובה ביותר את סעיף  סעיף 190 לפקודת מס הכנסה המקנה הטבות מס על הפנסיה . 

יועץ פנסיוני אובייקטיבי תכנון מס לפנסיה שירות בפריסה ארצית 

בגיל הפרישה 67 לגבר וגיל פרישה 62 לאשה , מתרחש אירוע מס משמעותי. ניצול הפטור ממס על חיסכון פנסיוני ותכנון נכון לקבלת פנסיה חודשית פטורה ממס הכנסה היא תהליך כלכלי מורכב. יש לבצע תכנון מסודר , כמה כסף חד פעמי רוצים למשוך , כמה כסף פטור צברתם במהלך שנו החיסכון וכמה כסף הפנסיונר צריך באמת. 

לצד החיסכון הפנסיוני , ישנה את קצבת זקנה ביטוח לאומי שמגיעה לכל אדם בישראל שהגיע לגיל פרישה וייתכן שיש צורך לבצע הליך מימוש זכויות נוסף מול ביטוח לאומי  , בנוסף לאיתור כספים אבודים.  

רוצים לשמוע עוד על ייעוץ פנסיוני לפני הפרישה ותכנון פנסיה אופטימלית

השאירו פרטים ונציג האתר יחזור אליכם 

הקפידו על כתובת תקינה
הקפידו על מספר טלפון תקין על מנת שנציג יוכל לחזור אליכם לשיחה ללא התחייבות מצדכם
ישמש אותנו על מנת להתאים לכם יועץ פנסיוני באזור מגוריכם

תכנון פנסיוני ופרישה לפנסיה היתרונות והערך המוסף של יועץ פנסיוני אובייקטיבי הסבר על תהליך הפרישה ומימוש הטבות מס לפנסיונרים ייעוץ פנסיוני אישי