האם אפשר להעביר כסף בביט לפפר תשובות

האם אפשר להעביר כסף בביט לפפר תשובות

בישראל פעולות מספר אפליקציות תשלומים והעברת כספים לאנשי קשר. הגדולה ביותר מבחינת העברת כספים ומספר יוזרים היא אפליקציית bit. בכתבה זו תשובות לשאלות בנושא האם אפשר להעביר כסף בביט לפפר תשובות. עדכון 2023: אפליקציית Pay של בנק לאומי תפסיק לפעול בקרוב

האם אפשר להעביר כסף בביט לפפר תשובות

האם אפשר להעביר כסף בביט לפפר תשובות

אפליקציות תשלומים בישראל הכירו את  פיי, paypal, פייבוקס, פפר bit 

יישומים להעברת כספים ותשלומים מאובטחים הם לא דבר חדש. למעשה עם היישום של paypal אנחנו כבר שנים משלמים בצורה בטוחה באינטרנט. הוא מאפשר לדרוש ולהעביר תשלומים על גבי הרשת ובין בעלי חשבונות. בנוסף הוא מאפשר סליקת תשלומים באתר אינטרנט, בדומה לאפל פיי. יש לו יתרון בולט בכך שבאמצעות פייפאל ניתן לגבות תשלומים מכל כרטיס אשראי. 

בשנים האחרונות מאד פופולארי בישראל ביצוע תשלומים באמצעות bit, paybox ו pay אפליקציות התשלומים שפתחו הבנקים בישראל, פחות או יותר באותו הזמן שנדרשו למכור את חברות כרטיסי האשראי. 

עדכון 2022 : אפליקציית Pay של בנק לאומי תפסיק לפעול בקרוב. לקוחות היישום קבלו הודעה: “שלום, לעדכונך כי בתאריך 10.4.22 יסתיים שירות תשלום וקבלת כספים באפליקציית התשלומים PAY. נזכיר כי העברת כספים ניתנת לביצוע בחשבון ה-PEPPER שלך, לצד כלל השירותים העומדים לרשותך”.

האם אפשר להעביר כסף בין אפליקציות תשלומים?  

התשובה היא לא. לפחות נכון לעכשיו. לא ניתן להעביר תשלומים בין אפליקציות אלא בין היישומים עצמם. אפשר להעביר מביט לbit ובין פיי של פפר לעצמו. בפועל אין ממשק טכנולוגי שיודע לקשר בין האפליקציות, בניגוד לעולם כרטיסי האשראי או העברת כספים בין חשבונות בנק. 

כמו שזה נראה בשלב זה, אף אח דלא יפתח את הכיס על מנת לשלם עבור הממשק שידרוש הון תופעות של יצירת מסלקה משותפת. כמה כסף אפשר להעביר בביט סכומים מעודכנים לשנת 2023. 

אני רוצה להעביר כסף לחבר אבל אין לו bit. מה אפשר לעשות?  

  1. שיתקין ביט בעצמו. זה הדרך הכי פשוטה 
  2. לבצע העברה בנקאית רגילה מחשבון לחשבון בנק 
  3. להעביר כסף מזומן לפי התקרה המותרת בחוק לשנת 2023. 

שירות לקוחות ביט

טלפון 6428*, ימים ראשון- חמישי 9:00-17:00, יום ששי וערבי חג: 8:30-13:00

פפר מוקד שירות טלפונים 

מספר טלפון 8988* , מייל שירות לקוחות support@Pepper.co.il

האם אפליקציות תשלומים בטוחות ומוגנות 

 אפליקציות תשלום סלולריות מאפשרות לך להשתמש בטלפון הסלולרי שלך כדי לבצע רכישות בחנות. יישומים אלה משתמשים בטכנולוגיה הנקראת NFC (Near-Field Communication), כך שתוכל להקיש או לנפנף בטלפון שלך כדי לשלם במסוף הקופה.

בדרך כלל, האפליקציות משתמשות בהצפנה או בקוד מוגן כדי להפחית את האיום על הנתונים האישיים שלך. מספר הכרטיס האמיתי שלך לעולם לא נשמר במכשיר שלך או אצל בעל העסק. במקום זאת המערכת מסווה את מספר הכרטיס שלך על ידי הקצאת מספר אקראי או אסימון (TOKEN) לכל רכישה.

כמו כן, תוכל להוסיף טביעת אצבע, סיסמה או PIN כשכבת אבטחה נוספת לטלפון שלך.

צפו בווידאו אפליקציית ביט: כיצד להעביר כסף לאנשי הקשר שלנו? 2023 סכומים יומיים 

 

עדכון 2022 אפליקציות תשלומים בטלפון נייד ארנק דיגטלי

החל משנת 2022 אדם או עסק שעברתם לו כסף באמצעות ביט יופיע בפירוט העובר ושב של חשבון הבנק שלכם. כך תוכלו לעקוב אחרי חיובים בכרטיס אשראי ובאפקליציה של bit. ההנחיה תקפה גם לאפליקציית פייבוקס.