ביטוח חיים למשכנתא האם חובה לעשות ? איפה הכי כדאי ?

ביטוח חיים למשכנתא האם חובה לעשות ? איפה הכי כדאי ?

את הכתבה זו חשוב לפני שנוטלים משכנתא וחותמים על המסמכים בבנק. עם אישור ההלוואה בבנק תדרשו לרכוש, על חשבונכם, שני ביטוחים חשובים כתנאי לקבלת ההלוואות. ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה. בכתבה זו סקירה אובייקטיבית עם תשובות האם חובה לרכוש ביטוחי משכנתאות והיכן יותר זול לרכוש  – בבנק או סוכני הביטוח או חברות לביטוח ישיר. 

ביטוח חיים למשכנתא האם חובה לעשות

ביטוח חיים למשכנתא האם חובה לעשות

מאת עידו נוימן 

מה זה ביטוח חיים למשכנתא, מה הוא כולל? איפה הכי כדאי?

ישנם לא מעט אנשים שרוצים לקחת משכנתא ולא יודעים בדיוק מה זה ביטוח חיים למשכנתא – מדובר בפוליסת ביטוח שהיא חובה, כלומר אתם חייבים לעשות אותה ברגע שאתם לוקחים משכנתא.
מטרת הפוליסה היא להבטיח כי במקרה של פטירה של אחד או שני המבוטחים בפוליסה סכום המשכנתא ישולם לבנק על ידי הביטוח. כתוצאה מכך בן הזוג יוכל להמשיך ולהתגורר בדירה ללא צורך בהשלמת תשלומי המשכנתא.

עוד באתר מחשבון משכנתא חינם מתאים לכל הבנקים חישוב משכנתאות החזר חודשי

בחברת ביטוח או בבנק איפה הכי משתלם לעשות ביטוח?

מדובר בשאלה מורכבת, התשובה תלויה בגורמים רבים. החל בגיל האדם שרוצה לעשות ביטוח ועד למצבו הבריאותי. אם אתם עומדים לקחת משכנתא, רצוי להתייעץ עם סוכן ביטוח או יועץ משכנתאות.
בדרך זו תוכלו לדעת שיש מישהו שדואג לאינטרסים שלכם. חשוב לציין שבעבר הבנקים היו כמעט האפשרות היחידה לביטוחי חיים למשכנתאות, אבל כיום ישנם מספר רב של חברות פרטיות שישמחו לתת לכם הצעה לביטוח חיים למשכנתא.

מה קורה אם אדם נפטר באמצע המשכנתא?

כאשר אדם נפטר בזמן תקופת המשכנתא, חברת הביטוח תכסה את שארית המשכנתא בתשלום אחד לבנק. בן או בת הזוג יישאר ללא תשלומי משכנתא, אבל חשוב להדגיש שהביטוח לא יכסה חובות קודמים ופיגורים שהיו בתשלומי המשכנתא טרם הפטירה.

השוואת עלות ביטוח חיים ומבנה למשכנתא איך מחליטים איפה לקנות ? 

כאשר אנו רוצים לבצע השוואה של כמה עולה ביטוח אנו צריכים להבין מה שאנחנו משווים. למזלו של הצרכן הישראלי חברו שתי התפתחויות. כל חברת ביטוח המגישה לכם הצעה לביטול חייבת לציין את הנתונים הנוגעים למחיר:  

פרמיה שנה ראשונה 

כמה יעלה הביטוח עד תום תקופת הפוליסה 

מה גובה הפרמיה הממוצעת 

בנוסף תזכרו שמדובר בשוק תחרותי מאד. תתמקחו, זה חשוב! 

הסברים נוספים ומחשבון השוואת מחירי הביטוח 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *