בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

בירור יתרה בחשבון בנק וידיעת מצב החשבון היא אחת הפעולות הבנקאיות הנפוצות בכל הבנקים בישראל. בנק הדואר בירור יתרה בחשבון הוא אחד מהם ועל כך בכתבה שלפנינו 

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון 

על מנת לבצע בירור יתרה בבנק הדואר יש להיכנס לאתר http://bank.postil.com ולהיכנס לחשבון . לאחר הקשת פרטים מזהים לחשבון בבנק הדואר תוכלו לצפות ביתרות חשבון בנק הדואר . במסך הכניסה לביצוע פעולות באינטרנט חשבון בנק הדואר יש להקיש שם משתמש , מספר זהות , סיסמא .  

 

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

בנק הדואר בירור יתרה בחשבון

 

רישום לבנקאות באינטרנט בבנק הדואר 

כמו יתר הבנקים גם בנק הדואר מספר בנק מספר לניהול חשבון הבנק שלכם כך שתמיד תוכלו לבצע פעולות בחשבון ולהישאר מעודכנים בהתאם לתפיסה שניהול חשבון בנק על ידי הלקוח יכול לשפר את מצבו הכלכלי ובהתאם לתהליך הדיגיטל בבנקאות הישראלית אותו מובילים בנק לאומי ובנק הפועלים .  

נסח חברה בנק הדואר רשם החברות  

כמו כל חברה גם בנק הדואר רשום אצל רשם החברות וניתן לקבל פרטים אודות בנק הדואר. להלן נוסח חברה של בנק הדואר . על מנת לבצע בנק הדואר כניסה לחשבון אישי יש להירשם לשירותי האינטרנט של הבנק באתר דואר ישראל .  

טלפונים של בנק הדואר שירות לקוחות 

הבנקים בישראל מפעילי מוקד שירות טלפוני ללקוחות כל הבנקים . להלן רשימת טלפונים בנק הדואר . 

בירור יתרה טלפון בבנק הדואר וביצוע פעולות בחשבון  02-5005303 , פקס : 02-5005300
קבלת מידע על חשבונות מטבע חוץ טלפון : 076-8871133 , פקס : 02-5005315

הדרך להפיכת דואר ישראל לבנק חברתי 

התמורות בשוק הבנקאות הישראלית מתאפיינת בשני גורמים . מצד אחד השאיפה להטמיע כלים דיגיטליים ומצד שני השאיפה להוזיל עמלות ולהנגיש שירותי בנקאות לכלל הציבור. לפיכך אישור שניתן לבנק הדואר להציע שירותים פיננסיים של בנקים קיימים מכונה הבנק החברתי בשנת 2012 לפי התיקון ה-11 לחוק הדואר .

נסח חברה בנק הדואר 

פרטי תאגיד שם בעברית: חברת בנק הדואר בע"מ
שם באנגלית: POSTAL BANK COMPANY LTD
תאריך התאגדות: 20/02/2006
מטרת החברה: לעסוק בסוגי עיסוק שפורטו בתקנון
חברה ממשלתית: כן | מגבלה: מוגבלת
חובות אגרה : אין | כתובת בנק הדואר יישוב: ירושלים | רחוב: יפו | מספר: 217 | מיקוד: 9199908 | ת.ד.: | ארץ: ישראל | אצל: הלשכה המשפטית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *