חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

קבלת הודעה על תיק בהוצאה לפועל היא אף פעם לא הודעה נחמדה . על מנת לבטל עיקול ראשית יש לקבל מידע ולבצע חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות במאגר הנתונים של ההוצאה לפועל . 

 

חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

אתר הוצאה לפועל מאפשר חיפוש נתונים של תיקים או איתור מספר תיק בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות של החייב. על מנת לאתר את מספר התיק בהוצאה לפועל יש לבצע את הצעדים הבאים לפי ההנחיות הבאות שיעזרו לכם לאתר תיקים בהוצאה לפועל .

איך בודקים תיק הוצאה לפועל לפי ת.ז

1. כנסו לאתר ההוצאה לפועל 2. רשות האכיפה והגבייה – בדיקה במרשם חייבים מוגבלים באמצעים .

2. לאחר הקשת הנתונים ניתן לקבל מידע האם אזרח הוכרז על ידי רשם הוצאה לפועל כחייב מוגבל באמצעים ואת מועד ההכרזה, זאת בהתאם לתקנה 36ב לתקנות ההוצאה לפועל, התש"ם-1979 לפיה ניתן להגיש שאילתא לקבלת מידע ממרשם החייבים המוגבלים באמצעים באתר האינטרנט. חייבים שהוכרזו עפ"י סעיף 69 לחוק ההוצל"פ בלבד.

3. ניתן להתחבר לצ'אט באתר הוצאה לפועל ולקבל מידע . 

4. על מנת לבדוק האם מתנהל נגד אזרח תיק בהוצאה לפועל או לקבל רשימת תיקים בהוצאה לפועל על האזרח לפנות לאחת מלשכות ההוצאה לפועל ולהצטייד בתעודת זהות + דמי אגרה בסך 4 ש"ח .

כל מידע אחר לרבות החלטות רשם בתיק ניתן לקבל באמצעות מוקד השרות הטלפוני כובית 35592

רשות האכיפה והגבייה  בדיקה במרשם חייבים מוגבלים באמצעים הוצאה לפועל מידע אישי

דרך נוספת לקבל מידע על אנשים ועל חובות בהוצאה לפועל היא קבלת דוח מידע אישי על רשות האכיפה והגבייה – בדיקה במרשם חייבים מוגבלים באמצעים .

הדוח מגיע לתיבת הדואר של המבקש תוך מספר שניות . הוא נותן מידע חשוב על מצב חייבים מוגבלים באמצעים ויש מידע עסקי חינם ממדרגה ראשונה. 

חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

חיפוש תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

 

אתר הוצאה לפועל מספר מידע רב על חובות ומאפשר שימוש במאגרי מידע לצד חיפוש תיקים לפי תעודת זהות. 

קבלת מידע אישי ועדכני על תיקי הוצאה לפועל כוללים מידע על בירור יתרת חוב, מידע מפורט על תוכן החלטת רשם בהוצאה לפעול ומהווים שלב ראשון בהסדרת חוב שעבר לטיפול הוצאה לפועל , עיקול חשבון בנק או ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *