בנק אוצר החייל סניף רעות שעות פעילות טלפונים 

בנק אוצר החייל סניף רעות שעות פעילות טלפונים 

הבנק שהוקם לפני קום המדינה נרכש במלואו על ידי הבנק הבינלאומי. בשנים האחרונות נסגרו חלק מהסניפים. פרטים מלאים אודות בנק אוצר החייל סניף רעות שעות פעילות טלפונים באתר הבנקאות הישראלי. מידע אודות בנק אוצר החייל סניף רעות מודיעין, מספר סניף 345 (לב רעות). 

בנק אוצר החייל סניף רעות שעות פעילות טלפונים 

בנק אוצר החייל סניף רעות שעות פעילות טלפונים

שעות קבלת קהל טלפונים כניסה לחשבון בנק 

טלפון בנק אוצר החייל סניף רעות

08-9269666  מספר פקס 08-9269660

כתובת בנק אוצר החייל סניף רעות

מרכז קניות לב רעות, רעות

מספר סניף בנק אוצר החייל סניף רעות

בנק אוצר החייל סניף רעות 345

מספר בנק אוצר החייל

מספר בנק 14  לטבלת מספרי כל הבנקים לחצו פה

שעות פתיחה ימי פתיחה אוצר החייל רעות 

יום ראשון סגור

שני 8:30–13:30, 16:00–18:00

שלישי 8:30–13:30
רביעי 8:30–13:30, 16:00–18:00
חמישי 8:30–13:30
שישי 8:30–12:00

ועכשיו גם בנק דיגיטלי ללקוחות הבינלאומי

הבינלאומי משיק את ME – הסניף הדיגיטלי הראשון של קבוצת הבינלאומי.  הבינלאומי משיק את ME – הסניף הדיגיטלי הראשון של קבוצת הבינלאומי, שמעניק שרות באמצעות צוות בנקאים מקצועי, מיומן וקבוע שנותן מענה אישי ומהיר ללא צורך בהגעה פיזית. הכל מתבצע מרחוק באמצעות הדיגיטל, הטלפון או התכתבות עם בנקאי. 

Me – סניף רב מותגי שישרת את לקוחות הבינלאומי ואוצר החייל, הוא הסניף הדיגיטלי הראשון של הבינלאומי. שעות המענה של הסניף ארוכות מהרגיל והוא פתוח בכל יום החל מהשעה 8:30 ועד 19:00, ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00.

טיפים לניהול חשבון בנק וחיסכון בעמלות כניסה לחשבון בנק באינטרנט

בשנת 2015 נכנס לתוקף רפורמת העמלות של בנק ישראל. הבנקים מחויבים להציע ללקוחות מסלולי מעלות מותאמות ללקוח על מנת לחסוך בעלות ניהול חשבון הבנק שלו. פנו כעת לפקיד הבנק שלכם ובקשו את מסלול העמלות המתאים והזול ביותר למבנה הפעילות שלכם

בדיקה ומעקב של חשבון הבנק – על הבנקים מאפשרים כיום ניהול וצפייה של חשבון הבנק במאתר אינטרנט או באמצעות אפליקציה לטלפון חכם . ומלץ להירשם לשירות באתר הבנק , לצפות בנתוני החשבון לפחות אחת לשבוע , לעקוב אחרי ההורדות בחשבון ולבצע את הפעולות שניתן דרך אתר האינטרנט מה שמוזיל את עלות הפעולה

כניסה לחשבון בנק אוצר החייל  

מגמות דיגיטליות בבנקאות העולמית

מגזר השירותים הפיננסיים העולמי מתמודד עם לחץ משמעותי מציפיות הצרכנים המשתנות במהירות. תקנות מתפתחות, הגברת התחרות וההשפעה הפיננסית של מגיפת COVID-19 העולמית. בפרט, העדפות תשלומים חדשות של לקוחות מביאות כוחות חריפים על מוסדות פיננסיים ועל כל עולם ניהול העסקאות. עולם הבנקאות משתנה כמעט בכל יום. אנו כצרכנים אמורים לדעת להפיק ממנו את המיטב. 

בד בבד לסגירת סניפי בנק, על מנת ליצור התייעלות ולהוזיל עלויות, הבנקים בכפוף להנחיות של בנק ישראל, מאפשרים ללקוחות לנהל חשבון באמצעות אפליקציות, אתר אישי ומגוון יישומים אונליין בעמלות מופחתות. 

מידע אודות איתור סניפי בנק אוצר החייל בע"מ. מרכז מסחרי רעות ד.נ. מודיעין – סניף 345.