חיסכון win win בנק הפועלים

חיסכון win win בנק הפועלים כמה ריבית מקבלים האם זה משתלם? 

הישראלים אוהבים לחסוך והבנקים אף מעודדים אותם להפקיד כספים. בכתבה זו נספר לכם על חיסכון win win בנק הפועלים טלפון כניסה לאתר ריבית הסברים כל מה שצריך לדעת על תכניות חיסכון של הבנק התנאים הריביות ומה קורה אם תפסיקו את התשלומים. מידע לחוסכים.

הריבית במשק עלתה הציבור חוזר לחסוך?. חיסכון win win בנק הפועלים 

תחת הסיסמא המבטיחה רווח בטוח ללא סיכונים בדקנו את תנאי הבסיס, ללא אותיות קטנות של החיסכון שמוצע ללקוחות כל הבנקים. מה מקבלים? האם כדאי לחסוך. 

אז ראשית לכל כל אחד מאתנו צריך לחסוך. מי שיכול כמובן. החיסכון הוא העתיד הכלכלי של המשפחה ושל כל אדם. גם הפקדה חודשית צנועה יכול להצטבר לסכום משמעותי ובעתיד לאפשר לנו להגשים חלומות קטנים או גדולים. אולם בשנים האחרונות לחיסכון בבנק צמחו מתחרים. אחד מהם פוליסות החיסכון של חברות הביטוח אשר מאפשרות לשלש במספר מסלולי השקעה ואף להוסיף כיסוי להמשך תשלומים במקרה של אובדן כושר עבודה. נחזור לתכנית החיסכון של הפועלים. 

עוד באתר איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'

מודעות גוגל 

 

איזה ריבית מקבלים בחיסכון של הפועלים WINWIN

לפי תנאי הבנק מדובר בחיסכון לתקופה קצובה מראש. במהלך התקופה שבו הכסף סגור לא ניתן להוסיף עוד תשלומים. מה קורה בסוף? החוסך יקבל או הצמדה למדד המחירים לצרכן, שזה אומר הגנה מפני האינפלציה או ריבית שהבנק קורא לה – ריבית מעולה. איך קובעים איזו ריבית תקבלו על החיסכון בבנק הפועלים? הגבוהה משני השערים. שימו לב שבמקרה הזה בכל מקרה לא תפסידו את הקרן אולם תשלמו מס רווחי הון ככל שהתכנית תשא רווח ריאלי. 

חיסכון win win בנק הפועלים כמה ריבית מקבלים האם זה משתלם? 

חיסכון win win בנק הפועלים כמה ריבית מקבלים האם זה משתלם?

כמה כסף צריך להפקיד בפיקדון 

לפי תנאי אתר הפועלים מינימום הפקדה חד פעמית הוא 10,000 שח. אם בחרתם לפתוח תכנית חיסכון באינטרנט תוכלו להפקיד בפעם אחת עד 250,000 שח שהם רבע מיליון שח. שימו לב שלא ניתן להוסיף הפקדות במהלך תקופת החיסכון. 

טלפון בנק הפועלים לפתוח תכנית WINWIN חיסכון בהפקדה חד פעמית 

במוקד פועלים בטלפון 2407* ובסניפים ניתן להפקיד ללא הגבלת סכום. 

גלוי נאות אתר הבנקים אינו ממליץ לפתוח תכנית חיסכון ואינו עוסק בייעוץ פיננסי. שימו לב כי כל פעולה פיננסית צריכה להיעשות בכפוף לכל חוק ודין במדינת ישראל. תנאי התכנית נקבעים על ידי הבנק בלבד. 

אתר הבנקאות אצלנו תוכלו לקרוא אודות תוכניות חיסכון מזרחי טפחות, איך לבטל תוכנית חיסכון בבנק הפועלים. מעת לעת אנו מסקרים ומבצעים חישובים של תוכניות חיסכון מומלצות. באתר כתבות על תוכנית חיסכון בבנק לאומי ובקרוב נציג באתר חישובי כדאיות על תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2022. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *