הגנה על חשבון בנק באינטרנט המלצות

הגנה על חשבון בנק באינטרנט המלצות

לאחר שמרבית הלקוחות למדו כיצד להיכנס לחשבון הבנק באינטרנט ולנהל את הכסף באמצעות אפליקציות זה הזמן ללמוד על הגנה על חשבון בנק באינטרנט המלצות

כאשר אנו מצוידים בטיפים חשובים על שמירת חשבון הבנק שלנו , אנחנו יכולים לשמור על  כניסה לחשבון בנק  מאובטח על ידי נקיטת אמצעי זהירות נכונים . נתחיל מדברים פשוטים כמו לעולם לא לשמור את פרטי כרטיס החיוב שלך באתר או בטלפון החכם ונמשיך בצורך לפקח על החשבון באופן קבוע לצורך פעילות לא מורשית.

אתר הבנקאות של ישראל מגיש לכם טיפים חשובים להגן על חשבון בנק באינטרנט.

הגנה על חשבון בנק באינטרנט המלצות

הגנה על חשבון בנק באינטרנט המלצות

קונים רק מאתרי קניות מומלצים ומוכרים 

קניות באתרי אינטרנט כמו אמזון בעברית הפכו לספורט לאומי. אנחנו נכנסים לאתר או מקבלים המלצה על מבצע והופ המשלוח בדרך. אבל רגע אחד. זוכרים רק מאתרי קניות מומלצים ומוכרים . כל מיני אתרים לא מוכרים וכאלו שהמחירים נראים יותר מדי טובים עלולים להגיע בסוף לחשבון הבנק שלכם .

לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי באתרי אינטרנט  

ישנם אתרי אינטרנט המציעים לכם לשמור את פרטי כרטיס האשראי שלכם לקניות הבאות על מנת לחסוך הקלדות . זו לא עצה טובה מבחינת שמירה על פרטי החשבון. במידה ותהיה תקלה באתר הקניות או משהו יצליח להיכנס עם הסיסמא שלכם צפו לחיובים לא מובנים בחשבון ותהליך בירור מחיובים מיותרים מול חברת כרטיסי האשראי

בודקים את חשבון הבנק לפחות אחת לכמה ימים   

גם אפם חשבון הבנק שלכם ישן לפעמים בעמידה . אתם יודעים משכורת אחת , תאריך הורדה של חיוב האשראי ועוד כמה הוראות קבע . אחת לכמה ימים נכנסיםן לחשבון הבנק באינטרנט או באמצעות אפליקציה ובודקים היטב שאין לכם חיובים שאינם מוכרים . יש לכם בירורים על חיובים לא מוכרים בחשבון הבנק - צרו מייד קשר עם הבנקאי שלכם או חברת כרטיסי האשראי .

לא נכנסים לחשבון הבנק ממחשב שיתופי    

חשבון הבנק כמו כספת קטנה שיש לה סיסמא ושם משתמש. יש להימנע בכל מחיר מכניסה לחשבון בנק באינטרנט ממחשב שיתופי או כזה שאינו מוגן היטב. לצורך העניין גם המחשב בעבודה הוא לא דרך בטיוחה לגשת לחשבון הבנק. את אותו דבר אומרים מומחי אבטחת מידע גם על כניסה לחשבון באמצעות WIFI . בבית זה עוד איך שהוא בטוח אבל ברשת שיתופית בבתי קפה או רשת אלחוטית ציבורית זה לגמרי מיותר ולא בטוח .