בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה מידע על הסניף

בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה

אחד הסניפים הוותיקים של הבנקים בישראל נוסד בשנת 1949 והוא חלק מהנוף המקומי של נס ציונה. בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה טלפונים ושירותים בנקאיים. מידע אודות סניפי בנק בנס ציונה. חדשות בנקאות וכלכלה, בנקאות דיגיטלית והלוואות לסגירת המינוס. 

בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה

בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה

 שעות פעילות מתי הסניף פתוח בנק לאומי נס ציונה שעות פתיחה

ראשון סגור וביתר השבוע

שני 08:30 – 13:00 + 16:00 – 18:00
יום שלישי 08:30 – 14:00
רביעי 08:30 – 13:00 + 16:00 – 18:00
חמישי 08:30 – 14:00
ששי 08:30 – 12:00

עוד באתר  – האם אפשר להעביר כסף מביט לפפר ?

מספר סניף לאומי נס ציונה

סניף נס ציונה 933 , סמל בנק לאומי  10  , כתובת ויצמן 33, נס ציונה

טלפון לאומי נס ציונה

טל' מרכז בנקאות: 03-9545522 או מכל טלפון 5522*

העולם הדיגיטלי מחליף את סניפי הבנק

זה כבר ממש לא סוד אלה מציאות נוכחות ומתפתחת. עולם הבנקאות בישראל צועד לקראת עתיד דיגיטלי. את פקיד הבנק מחליף לאט לאט עולם דיגיטלי , אפליקציות תשלומים ופעולות עובר ושוב הנעשות על ידי הלקוחות , העסקיים והפרטיים.

בנוסף לכניסה לחשבון בנק באינטרנט ישנה תחרות הולכת וגוברת בתחום אפליקציות תשלומים. הבנקים הגדולים למעט מזרחי השיקו אפליקציות קלות לתפעול אשר זוכות לפופלאריות רבה שכן הן מאפשרות תשלומים בקלות בעיקר כאשר צריך לאסוף כסף או להעביר בין חברים .

  • בנק הפועלים – ביט 
  • דיסקונט – פיי בוקס
  • לאומי – פיי

עדכון 2022 : אפליקציית Pay של בנק לאומי תפסיק לפעול בקרוב. לקוחות היישום קבלו הודעה: “שלום, לעדכונך כי בתאריך 10.4.22 יסתיים שירות תשלום וקבלת כספים באפליקציית התשלומים PAY. נזכיר כי העברת כספים ניתנת לביצוע בחשבון ה-PEPPER שלך, לצד כלל השירותים העומדים לרשותך”.

לאומי משכנתאות נס ציונה

במסגרת סניף לאומי משכנתאות נס ציונה הפועל בחצרות הסניף ברחוב ויצמן ניתן לקבל הלוואות לדיור. על מנת להגיע לסניף לפגישה יש לתאם אותה לפני מול המוקד. בכלל בעולם הבנקאות . סניפים ונציגויות לאומי למשכנתאות לרבות אישור עקרוני למשכנתא ניתן לקבל באמצעות משכנתא דיגיטלית .

במסגרת אסטרטגיית הצמיחה המואצת: לאומי ממקד פעילות במשכנתאות. 
אורי יוניסי, אשר היה עד כה ראש חטיבת קשרי לקוחות בתוך החטיבה הבנקאית, יעמוד בראש חטיבת משכנתאות ייעודית ועצמאית. מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "אנו נמצאים בתנופת צמיחה חסרת תקדים; נמשיך לגבש הצעות ערך מתאימות לצרכיו של כל לקוח, במסגרת מחויבותנו להיות הבנק הנוח בישראל." כך נכתב בהודעת הבנק. 

כניסה לחשבון בנק לאומי נס ציונה

הנתונים על פי אתר בנק ישראל 21/01/2020 במידה ומצאתם טעות כתבו לנו ואנו נתקן בברכה אתר הבנקאות הישראלי. כל המידע על בנקים ריבית בנק ישראל איתור חשבון רדום בבנקים ומספרי בנקים .

כניסת לחשבון בנק לאומי באינטרנט 

איפה הכי כדאי לפתוח חשבן בנק ? מה הבנק הכי טוב בישראל ?. כמו תמיד בשאלון פיננסי, התשובה היא נגזרת של הלקוח וזהותו. מומלץ לבדוק האם משתלם לכם לפתוח חשבון בבנק הישיר. מה עוד ? האם ברגע שתעברו חשבון בנק יציעו לכם בסניף הטבות נוספות. 

שעות עבודה שירות לקוחות בבנק לאומי מ-6:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה

לאומי מרחיב את שעות הפעילות במוקדי השירות מ-6:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה. בנק לאומי מודיע היום (חמישי) על הרחבה משמעותית של שעות הפעילות במוקדי השירות הטלפוניים. כעת, באופן תקדימי במערכת הבנקאית בישראל, יינתן מענה ללקוחות במשך הרוב המכריע של שעות היממה – החל מ-06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה.