תיאום מס 2024 המערכת לאישורים מעודכנים

תיאום מס 2024 המערכת לאישורים מעודכנים

כמו בכל שנת מס חדשה פועלת רשות המיסים לאפשר המשך פעילות גביית המיסים משכירים ועצמאים. אולם מה עלינו לעשות בפתיחת שנת המס החדשה?. תיאום מס 2024 המערכת לאישורים מעודכנים. איך מאריכים את האישורים הקיימים?.  לתשומת לב הגולשות והגולשים,  במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין.

 

יש לי אישור משנת 2023 עד מתי הוא בתוקף?. 

לקראת תחילתה של שנת מס חדשה 2024 שלחה רשות המסים השבוע לכ-330 אלף שכירים הארכות תוקף לאישורים על תיאום המס שברשותם. המשמעות?. יהיו תקפים גם לשנת 2024. האישורים שנשלחו חוסכים לאותם שכירים את הצורך בעריכת תיאום מס חדש. אישורים לתיאום מס שנערכו במהלך 2023 ימשיכו להיות זמינים באזור האישי של הלקוחות גם לאחר תום השנה, תחת "החזרי מס ותיאומי מס".

מתי אפשר להדפיס אישורים חדשים?. תיאום מס 2024 המערכת לאישורים מעודכנים 

המערכת לתיאום מס לשנת 2023 תיפתח ביום שני 2.1.2023. מה קורה עם האישורים שהופקו לשנת 2022?. תיאומי מס שנערכו בשנת 2022 תקפים עד סוף חודש פברואר 2023, אפשר לקבל עותק של האישור, בכפתור "אישור תיאום מס" באזור האישי של רשות המסים.

עוד באתר עמלה בביט כמה נשלם על העברה באפליקציה?

מכתבים להארכת אישור קיים 

אזרחים שקיבלו מכתב הארכת תוקף לתיאום מס משנת 2023, לא צריכים לערוך תיאום מס חדש לשנת 2024. המכתב נמצא בכפתור "מכתבים" באזור האישי של רשות המסים.
ניתן לערוך תיאום מס גם מספר פעמים בשנה והוא מתאים לכל סוגי ההכנסות וההקלות ואינו מוגבל בתקרת הכנסות. שימו לב שבמידה וישנן שאלות או שמדובר באירוע מס מורכב יותר ניתן לקבוע תור אצל פקיד שומה במס הכנסה. אפשרות נוספת?. פנייה למייצג מוסמך ברשות המיסים. ההודעה לשנת המס 2024 טרם פורסמה לכן יש להמתין ולנהוג לפי הנחיות רשות המיסים.

עובדים בשתי עבודות?. כך תוכלו להקטין את מס הכנסה בתלוש

ישראלים רבים נאלצים לעבוד בשתי עבודות. לעיתים אצל יותר מאשר שני מעסיקים. מדובר בלא מעט מדריכים, פרילאנסרים ומורים. במקום לשלם סכום מס מקסימלי בכל חודש, ואז להגיש דוח מרוכז בסוף שנה לרשות המיסים, ניתן להנפיק אישור תיאום מס. למה זה טוב?. תוכלו לשלם שיעורי מס נמוכים יותר בכל חודש. מה עושים בסוף שנת המס?. מגישים לרשות המיסים דוח מרוכז. שלמתם יותר מהנדרש?. תקבלו החזר מס הכנסה. יש יתרה?. תצטרכו שלם את החוב.

 

איך עושים תיאום מס באינטרנט אונליין באתר רשות המיסים. 

ראשית עליכם להסדיר את שם המשתמש והסיסמא לכניסה לאתרי הממשלה. למה?. הכניסה למערכת דורשת רישום והזדהות. ההזדהות יכולה להיות באמצעות כרטיס חכם או באמצעות פרטים אישיים כגון: תאריך הנפקת תעודת זהות, מספר דרכון ועוד. בסיום תהליך ההזדהות, המערכת תוביל אתכם שלב אחרי שלב עד לסיום עריכת תיאום המס על ידכם.

תאום מס הכנסה באתר רשות המיסים הדפסת אישורים

תאום מס הכנסה באתר רשות המיסים הדפסת אישורים

מי לא יכול לקבל אישור מעודכן באתר רשות המיסים 

לא ניתן לערוך תיאום מס באינטרנט אם אתם בגיל הזכאות אך לא ביצעתם פעולה זו בפקיד השומה.
מי שערכו "קיבוע זכויות" יוכלו בשנה שלאחר מכן לערוך תיאום מס באינטרנט ולקבל את הפטור שנקבע להם ב"קיבוע הזכויות", ללא צורך בהגעה למשרדי מס הכנסה.

נושאים נוספים בנושא שנת המס החדשה

מדרגות מס הכנסה 2024
תקרות מס הכנסה 2024
תקרת קרן השתלמות 2024
ימי חופש 2024
הוצאות נסיעה בחול 2024
הוצאות נסיעה ברכב פרטי 2024
נקודות זיכוי 2024
אישור מס במקור 2024
אישור ניהול ספרים 2024
מס הכנסה שלילי 2024