ONE ZERO איזה בנק זה בישראל חדשות כלכליות

ONE ZERO איזה בנק זה בישראל חדשות כלכליות

הרבה מאד בנקים בעבר ובהווה נושאים בשמם אזכור היסטורי. כך היה עם הבנק למלאכה, כי שמו של בנק אוצר החייל ועוד. אני חשבתי ששמו של הבנק החדש יישאר הבנק הדיגיטלי. אולם כעת יצאה הודעה חדשה עם השם החדש שנבחר לו – ONE ZERO. חדשות בנקאות וכלכלה באתר המרכזי בנושא בנקים בישראל. 

ONE ZERO בנקאות דיגיטלית

ONE ZERO בנקאות דיגיטלית

ההודעה הגיעה! יש שם לבנק הדיגיטלי החדש של ישראל ONE ZERO

וכך נאמר בהודעת הדואר אשר נשלחה אלי. אנחנו שמחים להכיר לך, רגע לפני כולם, את ONE ZERO, השם החדש של הבנק הדיגיטלי. כן, בחרנו שם וזה לא היה קל. בדקנו עשרות, אולי מאות שמות. בכל זאת, לא כל יום קם בנק חדש בישראל.  רצינו משהו אחר, שונה, מיוחד, בולט, מסקרן, מפתיע, שם מעורר מחשבה שאי אפשר להתעלם ממנו. כזה שישקף את המשימה והחזון שלנו – לנצח את כל מה שמורכב בבנקאות – בשבילכם. בעצם, בשביל כולנו. 

עוד באתר – בביט או פייבוקס מה יותר טוב

למה קראו לבנק הדיגיטלי בשמו ?  

וכמובן יש הסבר – קראנו לו ONE ZERO כי באנו לנצח ולהביא אלטרנטיבה אמיתית, מלאה וחדשה ללקוחות כל הבנקים. בסרטון חדש שהופץ ברשתות החברתיות, הוא מסביר על השם שנבחר על מנת שייצג את התפיסות ועולם הערכים של הבנק. 

  1. טכנולוגיה 
  2. אנושיות 
  3. רגישות 

צפו בווידאו גיל בר דעה מהבנק הדיגיטלי מספר לנו על הצפוי בפעילות בשנה הקרובה 

לא הראשון במזרח התיכון איזה בנקים דיגיטליים פועלים באזור ישראל  ? 

המזרח התיכון ומרכז אסיה נחשב הבנק Mashreq Neo לבנק הדיגיטלי הפופולרי ביותר באיחוד האמירויות. משרק ניאו הוא הספין-אוף הדיגיטלי של הבנק הוותיק ביותר בבעלות פרטית של איחוד האמירויות. Mashreqbank PSC השיקה את Neo ב-2017 כבנק הדיגיטלי הראשון באיחוד האמירויות והמזרח התיכון כולו. כך שלפחות בנושא הזה, אין לבנקאות הישראלית יתרון של ראשוניות.  "הלקוחות כיום לא רק מצפים שהבנקים שלהם יהיו בטוחים ומאובטחים, אלא גם רוצים שהם יהיו זריזים, אינטואיטיביים וידידותיים ללקוח", אומר סרידהאר אייר, ראש משרק ניאו.

חדשות בנקאות וכלכלה באתר הבנקאות הישראלי. מידע בנושא מספרי סניפים, כניסה לחשבון הבנק שלך, מה ההבדל בין ביט לפייבוקס. עדכון יומי שוטף בנושא שערי מטבע חוץ וריבית בנק ישראל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *