בנק לאומי רמת גן שעות פתיחה סניפים בעיר

בנק לאומי רמת גן שעות פתיחה

סניף בנק לאומי ברמת רחוב ביאליק הוא אחד הוותיקים בישראל  , על פי רישומי בנק ישראל. בכתבה זו כל המידע הנדרש ללקוחות בנק לאומי רמת גן . סיקור פעילות בנקאית. עתיד הבנקאות בישראל. סניפי הבנקים ושעות הפעילות באתר הבנקאות של ישראל. 

בנק לאומי רמת גן שעות פתיחה

בנק לאומי רמת גן שעות פתיחה

עוד באתר  – איך אפשר לבטל העברה בביט הנחיות שירות לקוחות

מספר סניף לאומי ביאליק בעיר רמת גן 

מספר בנק 10 בנק לאומי לישראל בע"מ
מספר סניף לאומי רמת גן 851 
ביאליק 22 ,רמת גן, 5245121
 טלפון : 03-9545522

בנק לאומי רמת גן שעות פתיחה רחוב ביאליק 22 

יום ראשון : 08:30 – 13:30 , יום שני: 08:30 – 13:00 ובערב 16:00 – 18:00
יום שלישי : 08:30 – 13:30 , יום רביעי : 08:30 – 13:00 ובערב 16:00 – 18:00
יום חמישי : 08:30 – 13:30 , יום ששי הסניף סגור 

כספומט מטבע חוץ משיכת אירו בנק לאומי רמת גן 

הסניף בביאליק מעניק מגוון שירותים בנקאיים לרבות כספומט משיכת מזומן כולל שטרות של 20 שקל. הפקדת מזומן לחשבון הבנק באמצעות מכשיר אוטומטי ומשיכת מטח בכספומט אירו של האיחוד האירופי המוניטרי. 

זוכרים את העתיד ?  מה צופן המחר לבנקאות בישראל ובעולם 

כמה טלפון סלולרי שאנו מחליפים מעת לעת כך גם הבנקים משתנים והולכים עם הזמן .  בנקאות ברחבי העולם באזורים מתפתחים רבים, מתבססת יותר ויותר על השתת יחסי בנק לקוח באמצעות טלפונים ניידים מאשר בסניפי הבנק. 

גם בתחומים שנחשבו עד לא מזמן ככאלו המצריכים פגישה עם פקיד מקצועי בסניף עבור לדיגיטל. החל מהאישור ראשוני למשכנתא בלאומי משכנתאות למשל ועד הלוואות, מימון וגיוס כספים , חיוב חכם . אם תרצו הבנקים בנקים המבקשים לקדם את המותגים שלהם ושירותים לרלוונטיים וממוקדים קהילות ולקוחות. 

הפחתת ריבית על המינוס בנק לאומי 02/07/2023

לפי הודעת הבנק, 02/07/2023, הבנק מבצע הפחתה של עד 2% בשיעור הריבית הנגבית על המינוס בחשבון העו"ש של לקוחות פרטיים, באופן הבא:
הפחתה בשיעור של 2% על ריבית המקסימום במדרגה הראשונה.  במדרגה השנייה הפחתה בשיעור של 1% על ריבית. בלאומי, באופן ייחודי במערכת הבנקאית, קיימים רק שני מדרגים על המינוס ולא שלושה, כפי שנהוג בשאר הבנקים.

 

כיצד יראה סניף הבנק בעתיד 

כמעט כל הבנקים העבירו שירותים לערוצים דיגיטליים, אולם קצב השינוי והתשואה על ההשקעה משתנים משמעותית. המנהיגים מקלים על הלקוחות ומקפידים לעזור להם לאמץ ולהשתמש בכלים דיגיטליים.

עם הזמינות של רוחב פס ואבטחת מידע לצד פיתוח מתמיד של תשתיות ועדכוני נתונים, הבנקים ( ואולי גם חברות הביטוח אבל בטח רק בכפוף לחקיקה ותקינה ) יכולים להתפתח באמצעות יישומים חדשים, הרבה יותר גמישים מאלו המוכרים לנו כיום. 

דיגיטל בנקאות ישירה ובנקאות דיגיטלית 

גורמים אלה מקשים על לבנקים להגיע ולעיסוק ביעילות מול הלקוחות שכן מעוניינים , יש להשלים רגולציה ולשפר את ניהול הסיכונים. לאחר כל זאת יש לשקול שוב אלו שירותים יישארו בסניפי שכן יפעלו. הבנקים אולי מתרוקנים מבני אדם , הלקוחות נשארו כאלה. 

לאומי שם דגש על משכנתאות 2023

בהודעה לעיתונות בישר הבנק לאומי כי יתמקד עתה גם בתחום המשכנתא לדיור. במסגרת אסטרטגיית הצמיחה המואצת: לאומי ממקד פעילות במשכנתאות.

אורי יוניסי, שמשמש כיום ראש חטיבת קשרי לקוחות בתוך החטיבה הבנקאית, יעמוד בראש חטיבת משכנתאות ייעודית ועצמאית. מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "אנו נמצאים בתנופת צמיחה חסרת תקדים; נמשיך לגבש הצעות ערך מתאימות לצרכיו של כל לקוח, במסגרת מחויבותנו להיות הבנק הנוח בישראל."