מחשבון הון עצמי לדירה ומשכנתא

מחשבון הון עצמי לדירה ומשכנתא 

בלעדי לאתר הבנקאות של ישראל מחשבון אוטומטי מתקדם המבצע . באמצעות מחשבון משכנתא הון עצמי נוכל לסייע לכם כמה כסף צריך שהיה לכם על מנת שתוכלו לקבל משכנתא ואישור ראשוני מכל הבנקים למשכנתאות. עכשיו באתר 2022 מחשבון הון עצמי לדירה.

מחשבון הון עצמי לדירה ומשכנתא

מחשבון הון עצמי לדירה ומשכנתא

האתגר להגדיל את ההון העצמי ולהוזיל את המשכנתא

אחד האתגרים המשותפים למרבית הזוגות הצעירים בישראל וגם לרווקים ורווקות המבקשים לרכוש דירת מגורים ראשונה , במקום לשלם שכירות יקרה , היא להגיע למצב שבו יש להם הון ראשוני לרכישת דירת מגורים .  לפי תקנות בנק ישראל על מנת לקבל משכנתא לדירת מגורים ראשונה צריך להביא 30% מהכסף מהבית כהון עצמי.

תוך כמה ימים מקבלים אישור עקרוני מהבנק למשכנתאות? 

לפי הרפורמה החדשה של בנק ישראל, יש קיצור הזמן לאישור עקרוני. כיום, הזמן בין הגשת בקשה למשכנתא ועד קבלת אישור עקרוני עשוי להימשך שבועיים ואף יותר. בעקבות השינוי יוגבל הזמן לימים ספורים בלבד.

עוד באתר – הכירו את מסלולי המשכנתא שהבנק חייב להציג לכם

כמה הון עצמי צריך לדירה מגורים מחשבון 

הלוואות לדיור לדירת מגורים ראשונה הן ההלוואות הזולות ביותר הקיימות בישראל. לכן חשוב לנהל את הליך נטילת משכנתא בצורה נכונה ונבונה בהתאם לכללים . באמצעות מחשבון הון ראשוני למשכנתא תוכלו לחשב האם יש לכם מספיק כסף על מנת לקבל משכנתא לדירת מגורים. 

לפי תקנות בנק ישראל על מנת לקבל משכנתא לדירת מגורים ראשונה צריך להביא 30% מהכסף מהבית כהון עצמי

כיצד להגדיל את ההון העצמי למשכנתא 

אחד האתגרים של זוגות צעירים הוא להגדיל את ההון העצמי ביחס למחיר הדירה . ככל שהבנק יראה שיש לכם יותר כסף משל עצמכם הוא יעניק לכם משכנתא יותר זולה. המטרה היא להגדיל את ההון העצמי. הכסף הזה יכול להגיע ממספר מקורות כלכליים כגון מתנות חתונה , הלוואות קצרות מועד מהורים וקרובי משפחה וככל שניתן מגורים בבית ההורים בדירה שכורה זולה ביחס לעלות הלוואה לדיור . בדרך זו ניתן לחסוך לעיתים כ 50,000 שח ויותר ולהוזיל את המשכנתא בעשרות אלפי שקלים . עוד דרכים להגדלת ההון העצמי : 

  • קבלת הלוואה ללא ריבית מאגודות אשראי פרטיות 
  • הלוואות מעביד או הלוואות נוחות אחרות חוץ בנקאיות מהבנק בו מנהל החשבון שלך 
  • הלוואות ממקום עבודה שלך ככל שיש בריבית נמוכה  ביחס לבנק .  חשוב לזכור שכל הלוואה צריך להחזיר ולכן יש לתכנן את יצירת ההון באמצעות תכנון פיננסי 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *