תשלום חשמל באינטרנט

תשלום חשמל באינטרנט בדיקת חשבון חשמל לפי מונה

מדריך כיצד לבצע תשלום חשמל באינטרנט באמצעות אתר חברת החשמל ולשלם חשבון חשמל בקלות וללא תורים . מה צריך להכיר בחשבון חשמל חודשי. הכל על חשבון החשמל שלכם . מדריך ללקוחות תשלום חשמל באינטרנט.

תשלום חשמל באינטרנט

תשלום חשמל באינטרנט

הוזלת מחיר החשמל בישראל 2023 האם נחסוך במחיר תשלום חשמל באינטרנט

למעשה לא מדובר בהוזלה אמתית או הנחה על חשבון חשמל חודשי. כאן מדובר בסך הכל בהפחתת ההתייקרות שכבר בוצעה. המדינה ויתרה על מס הבלו על הפחם המהווה כ 3.2% ובסך הכל ההתייקרות תעמוד על 4.3% במקום 5.7%. כמה כסף זה יחסוך לנו ?  מי שמשלם חשבון חשמל של 1,000 שח לחודש יחסוך כ-10 שח לכל חשבון.  

לרגל המצב הביטחוני הקלות חברת חשמל חרבות ברזל 

בעקבות המצב הבטחוני, חברת החשמל תימנע מפעולות אכיפה וגבייה ולא תנתק לקוחות חייבים. ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש ( מת״מ) אשר אין באפשרותם לרכוש קודי הפעלה, תתאפשר קבלת קודי חירום במוקדי השירות 103.

חרף המצב הבטחוני ומתוך הכרה בצרכי הלקוחות חלק ממרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל -ניתן להתעדכן באתר החברה. החברה תאפשר ללקוחות ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות.

תבוצע דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל ללקוחות שפונו מהישובים בהתאם להוראת פיקוד העורף ודחייה של 60 יום מהמועד האחרון לתשלום למחלקי חשמל היסטורייים באזור עוטף עזה.

איך משלמים חשבון  חשמל באינטרנט  

1. יש להיכנס לאתר חברת חשמל באינטרנט בכתובת https://www.iec.co.il/pages/billspayment.aspx
2. לאחר שכבר הכנו מראש את חשבון החשמל ובו מספר החוזה + 4 ספרות אחרונות של מספר החשבונית חשמל
3. במידה ואין לנו את הנתונים האלו לא נוכל לבצע תשלום חשבון באתר חברת חשמל או בעת הקשת נתונים שגויים נקבל את את ההודעה לא נמצאה החשבונית המבוקשת

תשלום חשבון חשמל באתר חברת חשמל

למה חשוב להקפיד על תשלום חשמל בזמן

למה לשלם קנסות סתם  ?  אנחנו עושים הכל על מנת לחסוך בחשמל יקר ולהפנות את הכסף לדברים חשובים נוספים ולא לבזבז סתם כסף , לכן תשלום חשבון חשמל בזמן חוסך כסף זמן יקר ותשלום קנסות בגין איחור בתשלום חשבון חשמל 

מומלץ להירשם לאתר חברת חשמל ואז ניתן לבצע מספר פעולות מול חברת חשמל ובכך לחסוך תורים במענה טלפוני חברת חשמל 103 או זמן יקר וכסף מיותר על איחור בתשלום חשבון חשמל . באתר ניתן לבצע צפייה והדפסת חשבון חשמל , בירור חובות לחברת החשמל  , פירוט קריאות מונה חברת חשמל.