תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 השוואת ריביות בין הבנקים 

מה עשתה האינפלציה לכסף לשנו ולצרכנות הפיננסית?. אם עד לפני כשנה היינו אדישים לריביות האפסיות שהעניקו הבנקים לפיקדונות, הריי שכיום החל מאבק אמתי על כיסו של הצרכן, ללקוחות כל הבנקים מה במדריך הפיננסי?. תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 השוואת ריביות בין הבנקים בישראל איפה כדאי לחסוך ולהפקיד כסף ואיזה יעניק לכם תשואה מקסימלית האם כדאי לחסוך בפק"מ אתר הבנקאות.

הכתבה בגדר סקירת מידע ואינה מהוות על המלצה בנושא תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 

שיקולים בבחירת פקדון תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023  

לפני שנכנס להשוואה באיזה בנק כדאי להשקיע, ראוי להקדיש מספר מילים למיסוי רווחי הון. בישראל יש מס על התשואה הריאלית. מה זה אומר?. אם בשנה מסוימת הרווחתם הודות להשקעות, תשואה שהיא מעל ממד המחירים לצרכן, על העודף תשלמו מס רווחי הון. יש לקחת נתון זה בחשבון, כאשר בנק מציע לנו תשואה נמוכה מהאינפלציה. בנוסף, בפיקדון בנקאי אנו נשלם לקופת האוצר מס קבוע של 15% על הריבית, ללא קשר לרווח הריאלי. 

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 השוואת ריביות בין הבנקים 

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 השוואת ריביות בין הבנקים

מה היתרון החבוי בהצעה כזו?. במקום להשקיע בתכנית שייתכן והיה בה סיכון ואז לשלם מס רווח הון ריאלי, ייתכן ויהיה כדאי לחסוך בתכנית המבטיחה חלק מהאינפלציה, אין בה סיכון והיא מאפשרת קבלת ריבית נטו. על כך יש להתייעץ עם יועצי ההשקעות בבנקים ולקבל ייעוץ מוסמך על פי כל דין. 

עוד באתר

איך הבנק קובע איזה ריבית לתת על הכסף שלנו?. מה צריך הצרכן לדעת 

לבנקים יש מדיניות והם צריכים להרוויח, לשמור על הלימות ההון העצמי שלהם ולספק תשואה לבעלי המניות על מנת לעמוד במטרות הם ישאפו תמיד להרוויח מעסקאות אשר במהותן הם סופגים כספים מהציבור תמורת ריביות מובטחות. צרכנים המעוניינים לאתר תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023, לא משנה אם על ידי הצמדה למדד המחירים לצרכן או על ידי הבטחת ריבית או תשואה. 

אבל כאן יש לזכור כמה פרטים מעבר לנתוני השוואות בין ריביות באתר בנק ישראל: 

  1. לכל לקוח יש יכולת מיקוח בהתאם לכמות הכסף ותקופת הזמן שהוא רוצה להשקיע 
  2. תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 היא עניין יחסי ויש לקרוא את האותיות הקטנות 
  3. מומלץ לערוך טבלת השוואה בין בנקים מי נותן יותר ריבית 
  4. עוד שאלה חשובה היא לכמה זמן יש לסגור את הכסף?. לעיתים יש לנו סכום כסף המיועד לרכישת דירה, לרכישת רכב או לאירוע משפחתי. מה היתרון של פיקדון לזמן נתון?. בבנק, בניגוד לבורסה, כאשר אנו מפקידים כמעט ואין סיכון להפסד הקרן. 

הפיקדון החדש של הבנק הדיגיטלי כמה ריבית מקבלים?. 

באתר הבנק הדיגיטלי פורסמה ידיעה חשובה למי שמבצע השוואת ריביות על פיקדונות. לפי הידיעה , נכון לתאריך 28/09/2023, בנק ONE ZERO סוגר שנת פעילות ראשונה ומציע ללקוחות מסלולי One ו-One+ פיקדון יומי בריבית חסרת תקדים.

כמה ריבית תקבלו בפיקדון של הבנק הדיגיטלי?. ריבית משתנה שנתית בשיעור של 4% (Prime-2.25%) ואפשרות למשוך את הכסף בכל יום עסקים ללא הפקדת סכום מינימום. לקוחות מסלולים אלו, יוכלו להפקיד 20 אלף שקל, 200 אלף שקל או כל סכום אחר וליהנות מריבית הגבוהה פי 4 נכון למועד זה, מהחלופות הקיימות במערכת הבנקאית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *