פקדונות מומלצים 2024 השוואת ריביות בנק ישראל

פקדונות מומלצים 2024 השוואת ריביות בנק ישראל

חזרנו לעידן של אינפלציה שבה הכסף כבר לא כל זול כפי שהיה בעשור האחרון. מה עושים עם הכסף שלנו?. פקדונות מומלצים 2024 השוואת ריביות בנק ישראל איפה תוכלו לקבל ריבית עבור פיקדון לטווח קצר או ארוך ולהגן על כספכם מפני האינפלציה ללא סיכון. צפו כעת בנתוני הבנקים. הכתבה הנה הגדר סקירה ולא המלצה לפי כל דין.  

הציבור מבולבל?. בואו נעשה סדר פקדונות מומלצים 2024 

הישראלים נכנסו לעידן האינפלציה וריבית פריים גבוה ללא התראה מוקדמת. אם עד לפני חצי שנה היה מי שאמר כי ממילא הריבית נמוכה ואין טעם להיכנס להשוואת ריבית בין הבנקים נוכח לדעת שכיום הוא חייב לבצע. 

ריבית משקי הבית לטווח ארוך השוואה בין בנקים צמ בנק ישראל

ריבית משקי הבית לטווח ארוך השוואה בין בנקים צמ בנק ישראל

בנק לאומי 1% על היתרה העובר ושב 

מטעם הבנק יצאה הודעה בחודש יוני  לפיה לקוחות פרטיים בעלי חשבון עו"ש בלאומי ייהנו מריבית שנתית בשיעור של 1% על יתרת הזכות בחשבון. מה התנאים לקבלת ההטבה?. הריבית תשולם על יתרה בעו"ש של עד 10,000 ש"ח ללקוחות מעבירי משכורת עם משכנתא בלאומי, בהתאם לתנאי הבנק. 

כמה ריבית אפשר לקבל בבנק הדיגיטלי?.

נכון לתאריך 21/01/2024, בנק ONE ZERO סוגר שנת פעילות ראשונה ומציע ללקוחות מסלולי One ו-One+ פיקדון יומי בריבית חסרת תקדים.

כמה ריבית תקבלו בפיקדון של הבנק הדיגיטלי?."הפיקדון מהמשתלמים בישראל": בנק ONE ZERO מציע 4.5% ריבית ללקוחות שיפקידו כסף בפיקדון. בכפוף לתנאי הבנק והפיקדון. בריבית משתנה, בהפקדה חד פעמית לשנה, ניתן לשבור את הפיקדון בכל עת ולקבל את הקרן עם 10% מהריבית. שיעור ריבית מתואמת 4.5%

 

טבלת השוואה בין פיקדון בבנק קרן כספית ומלווה קצר מועד 

הערות לטבלה: מעת לעת הבנקים יוצאים במבצעים בהם מובטחת תשואה צמודה למדד או חלק ממנו. ככל שהתשואה הריאלית נמוכה מהמדד לא תשלמו מס רווחי הון. על פיקדון בנקאי נשלם 15% מס רווח הון על התשואה, ללא קשר לאינפלציה. 

קרנות כספיות הן מכשיר פיננסי שבו התשואה יכולה להיות שלילית או חיובית. 

רוב הפיקדונות בבנקים כיום מבטיחים ריבית אך לא את מדד המחירים לצרכן. 

מכשיר ריבית
מובטחת 
הצמדה
 למדד
סיכוי
להפסד
קרן כספית  לא אין כן 
מקמ  לפי שער הקניה  אין אפסי
פיקדון בבנק  כן אין
למעט מיוחדים
לא

איזו ריבית מציע בנק ירושלים?. 

לפי אתר הבנק, לקוחות כל הבנקים יכולים להפקיד לפיקדון לארץ לשנתיים זמין כל 35 יום בריבית משתנה. הפיקדון בריבית יישא משתנה שניתן למשיכה בהתראה של 35 יום ללא קנס לתקופה מקסימלית של 24 חודשים. מה הריבית?. 4% משתנה בחישוב שנתי P -2.25% . בהתאם לתנאי הבנק בעת ההפקדה. 

איזה סוגי הצמדות יש בבנקים בישראל? פקדונות מומלצים 2023

בנק ישראל חילק את הריביות על פיקדונות בשקלים לשלושה מאפייני ריבית: 

פיקדון צמוד עם ריבית מובטחת מראש ללא הצמדה למדד או לפריים 

פיקדונות עם ריבית משתנה צמודה לפריים 

אשראי ריבית משתנה לפריים 

בנוסף, ככל שמדובר בטווח הארוך, זאת אומרת פיקדון סגור לטווח הזמן של שנתיים שלוש או ארבע, לרוב תוכלו לקבל הצעות בסניף הבנק. כמה תקבלו ריבית?. לפי סכום הכסף שתסגרו ולא פחות חשוב, לפי יכולת המיקוח שלכם. 

עוד באתר איפה כדאי להחליף כסף לפני טיסה לחו"ל בבנק בדואר או בצ'יינג'

מה ההבדל בין פיקדון לחיסכון?  השוואת ריבית על פקדונות בבנקים 2024

כאשר אנו פותחים תכנית חיסכון יש להפקיד בכל חודש סכום כסף, צמוד למדד התכנית. לעומת זאת פיקדון הוא סכום חג פעמי שלרוב לא ניתן להגדיל או להקטין. שימו לב שלרוב, אם שוברים את התכנית באמצע לא נקבל את הריבית המובטחת. 

ריבית קבועה השוואה בין בנקים פיקדון לשנה מי נותן יותר

ריבית קבועה השוואה בין בנקים פיקדון לשנה מי נותן יותר

איזה בנק נותן ריבית הכי גבוהה 2024

התשובה לשאלה היא מאד אישית שכן הבנקים פתוחים היום למשא ומתן. ייתכן ששני לקוחות בעלי פרופיל שונה יזכו לשערי ריביות שונות על הפיקדון שלהם. מדוע זה קורה?. השוואת תוכניות חיסכון בבנקים מגלה שיש כח לצרכן בעיקר כאשר מדובר בסכומים גבוהים. 

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2024 השוואה בין בנקים 

גם כאן יש משקל רב להשוואות בין בנקים. גם אם אתם לא לקוחות של בנק מסוים, כדאי לכם לבדוק הצעות ולבצע השוואת ריביות אישית. זכרו כל אחוז בתשואה יכול להיות הבדל של מאות שקלים על כספי החיסכון שלכם. 

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 טבלת השוואה בין בנקים

תוכנית חיסכון עם ריבית גבוהה 2023 טבלת השוואה בין בנקים

כמה מס נשלם מס רווחי הון על פיקדון?.   

המס על הרווח  נע בין 15% ל 25% . ובכן מה הוא אותו רווח ריאלי ומכה מס נשלם?.  ראשית ראוי להדגיש כי המס הוא על רווחים ולא על הקרן. שנית, במידה והריבית שקבלתם בתקופת הפיקדון נמוכה מהאינפלציה במשק לא תשלמו כלל מס רווחי הון.  אלא 15% באופן קבוע. 

 

השוואת ריבית על פקדונות בבנקים 2023 ריבית עוש יתרת זכות

השוואת ריבית על פקדונות בבנקים 2023 ריבית עוש יתרת זכות

צפו בווידיאו הטריק הגאוני של הבנקים: מיליארדים מהריבית – על חשבונכם

 

הערות וגלוי נאות: 

הנתונים מבוססים על פרסום בנק ישראל.

​המידע המוצג נועד לצורך עריכת השוואה כללית בלבד, והוא אינו כולל את כל התנאים או הסייגים, הנלווים לשירותי הפיקדונות והאשראי שמוצעים על-ידי כל אחד מהתאגידים הבנקאיים.

יודגש, שעל כל לקוח לבחון את הפרטים, התנאים והסייגים הנלווים לשירות הרלוונטי בהתאם להסכם השירות שמוצע על-ידי התאגיד הבנקאי. הנתונים בדבר שיעורי הריביות שמוצגים בדף זה, נמסרו על ידי התאגידים הבנקאיים לפיקוח על הבנקים ומוצגים, כפי שהם נמסרו, בהתאם להוראות סעיף 16יא לחוק הבנקאות (שירות ללקוח), התשמ"א-1981. בנוסף לתנאי השימוש באתר בנק ישראל​, מובהר כי בנק ישראל אינו אחראי לשלמות הנתונים, לתוכנם או לאופן הצגתם. האחריות המלאה בקשר לנתונים חלה על התאגיד הבנקאי שמסר אותם.