ארנק דיגיטלי קואנטס תציע שירותי ווסטרן יוניון

ארנק דיגיטלי קואנטס תציע שירותי ווסטרן יוניון

היישום הסלולרי של ארנק דיגיטלי של קואנטס יציעו את השירותים הדיגיטליים של ווסטרן יוניון. קואנטס ווסטרן יוניון חותמות על הסכם לחמש שנים. שירותי היישום הסלולרי של קואנטס מספקים פתרון פיננסי מקיף לאנשים בקהילה ההיספנית והלטינו בארה"ב.

אם עד היום התרגלנו לחשוב שרק לאחר כניסה לחשבון הבנק שלנו נצליח לנהל את הכסף בעובר ושב, אז חשוב לשעת שהעולם משתנה לנגד עיננו. מיזם חדש בארצות הברית מייתר את שירותי הבנקאות המסורתיים, בטח במקומות בהם אין סניפי בנק רבים. השירות גם מתאים ללקוחות שאינם נהנים מחיזור של הבנקים המסורתיים בתעשייה. 

עוד באתר   be the bank ביקורות בי דה בנק

שירותי בנקאות OUT שירותי ארנק דיגיטלי IN 

Cuentas, Inc. (OTCQB: CUEN), ("קואנטס", "CUEN" או "החברה"), ספקית פינטק מובילה של פתרונות בנקאות ותשלומים סלולריים שמתמקדת בצרכנים היספנים ולטינו חתמה על הסכם לחמש שנים עם חברת ווסטרן יוניון (WU), מובילה גלובלית בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות. קואנטס תשלב שירותי העברת כספים דיגיטלית בתוך המדינה ובין מדינות ממותגים של ווסטרן יוניון ביישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס ב-2021.
השירותים הפיננסיים של קואנטס מותאמים להתמקדות באוכלוסיית הלטינו ומאפשרת את הכלילה הפיננסית שלהם להגדלת ההצלחה הכלכלית.

היתרונות של שילוב הכוחות בין Cuentas, Inc לWU

באמצעות הפלטפורמה חוצת הגבולות וחוצת המטבעות של ווסטרן יוניון, מחזיקי הכרטיסים של קואנטס בארה"ב יוכלו להעביר כסף לבני משפחה ויקירים בכל מקום כמעט בעולם מהיישום הסלולרי של קואנטס. הלקוחות יוכלו לבחור שהמקבלים שלהם יקבלו את התשלום תוך דקות[i] דרך הרשת הגלובלית של ווסטרן יוניון שכוללת מיליארדי חשבונות בנק, ארנקים וכרטיסים ב-120 מדינות או דרך יותר מחצי מיליון סניפים ב-200 מדינות וטריטוריות.

היכן בעולם ניתן לבצע שימוש בארנק דיגיטלי ללא בנק 

זמינות של שירותים וכספים תלויה בגורמים מסוימים כולל השירות שנבחר, הבחירה של אפשרויות מסירה מאוחרות, תנאים מיוחדים שחלים על כל שירות, הסכום שנשלח, מדינת היעד, זמינות מטבעות, ענייני רגולציה, ענייני הגנת הצרכן, דרישות זיהוי, הגבלות מסירה, השעות של סניפי סוכנים והבדלים בין אזורי זמן.

אתר הבנקאות הישראלית סקירת בנקאות דיגיטלית בעולם. אמצעי תשלום וניהול חשבון בנק באינטרנט מקור סקופר