תשלומים דיגיטליים והארנק הדיגיטלי 2023 בישראל

תשלומים דיגיטליים והארנק הדיגיטלי 2023 בישראל

אם לא שמתם לב שוק התשלומים בישראל עבר מהפכה בשנתיים האחרונות. תשלומים דיגיטליים והארנק הדיגיטלי 2023 בישראל האפליקציות של המדינה. איך אפשר לשלם בלי צ'ק בלי נייר. מה היתרונות והחסרונות ואיך אפשר להעביר כסף לאנשי קשר בסלולר. 

הכירו את האפליקציות תשלומים דיגיטליים 2023

צרכנים ועסקים צורכים יותר ויותר את השירותים הפיננסיים בצורה דיגיטלית. הטכנולוגיות החדשות מאפשרת שירותים חדשנים ומתקדמים ואף תורמות לשינוי המודלים העסקיים.

 

עמדת בנק ישראל היא שכניסתם של שחקנים חדשים ולשיתופי פעולה נרחבים. למה זה תורם ?  לעסקים בין גופים פיננסים וגופים טכנולוגיים גדולים או חברות טכנולוגיות קטנות חדשניות (חברות פינטק).

עוד באתר – כמה אפשר להעביר בביט כמה אפשר להעביט

אי אפשר להתעלם מכך שמשבר הקורונה זירז את הפיתוח של השירותים הדיגיטליים ואת אימוצם על ידי הלקוחות בעולם הפיננסי בכלל ובפרט בעולם התשלומים.

בכל העולם וגם בישראל. תיבה זו עוסקת במגוון השירותים שהתפתחו בשנים האחרונות ושמבוססים על טכנולוגיה דיגיטלית.

תעביט ועד אפל פיי הכירו את אפליקציות התשלומים בסלולר 

ביט של בנק הפועלים  – פשר להעביר כסף לאנשי קשר, לשלם לקבוצה על ההוצאות ואפילו לחייב באמצעות ממשק באתרי מכירות באינטרנט. האפליקציה המובילה בישראל. 

פיי של בנק לאומי  – האפליקציה של פפר. הבעיה, אי אפשר להעביר תשלומים מביט לפפר. התשלומים באפליקציה בין בעלי חשבון בבנק לאומי. 

פייבוקס של בנק דיסקונט – ארנק דיגיטלי המאפשר העברת תשלומים וצבירת הכסף מבלי להעביר לחשבון הבנק בכל פעם שמשהו מבצע אליכם להעברה. 

גוגל פיי – מורידים את האפליקציה ומשלמים באמצעות טאפ. מרבית מסופי האשראי בישראל מאפשרים כיום תשלום ללא שליפת הכרטיסים. אפשר לצאת מהבית בלי הארנק ועדיין תוכלו לשלם במרבית בתי העסק. מעת לעת ישנם גם מבצעי זיכוי. האם מומלץ להתקין ?  בהחלט. ממילא אין דמי שימוש. 

אפל פיי – אם אין לכם טלפון עם מערכת הפעלה של אנדרואיד אז אל דאגה. גם לאפל יש שירות תשלומים. פועל בצורה דומה לזו של גוגל. מה יותר טוב ? אין לזה באמת תשובה. הכל ביחס לנוחות השימוש שלכם. 

יש לך ארנק דיגיטלי?. למה חשוב להיזהר מהונאות חיובים לא מוכרים 

יחידת ההונאה של מחוז מרכז הצליחה לחשוף ולעצור בתום חקירה סמויה, תושב ראשל"צ החשוד בהונאות באמצעות ארנקים דיגיטליים שפרץ. מה הוא עשה, לפי החדש עם הכסף?. רכש גורים מסוג פומרניאן ופודל טוי בעשרות אלפי ש"ח, שכר דירה במגדלי u בת"א תוך הפעלת רשת קטינים למסחר בכרטיסי מופע מזויפים במאות אלפי ש"ח. בהתאם לממצאי החקירה- הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום חמור נגדו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *