מחשבון משכנתא בנק לאומי ללקוחות כל הבנקים

מחשבון משכנתא בנק לאומי ללקוחות כל הבנקים

הבנקים למשכנתאות בישראל נמצאים בחזית הפעילות הדיגיטלית. על מנת התייעל ולחסוך זמן וכסף לבנק וללקוחות חלק גדול מהתהליכי נטילת הלוואה לדיור מתבצעת באמצעות אתר הבנק, במקביל לעבודה מול יועצי המשכנתא. מה בכתבה?. איך מחשבים החזר חודשי מחשבון משכנתא בנק לאומי ללקוחות כל הבנקים. המשך למחשבון באתר הבנק בהמשך הכתבה. 

מסלולי ריביות תקופת תשלום והתשלום החודשי מחשבון משכנתא בנק לאומי באתר הבנק 

למה כל כך מסובך לחשב החזר חודשי להחזר תשלומים למשכנתאות?. מכיוון שמדובר בעסקה מורכבת לאורך שנים ובתנאי אי וודאות ביחס לריבית פריים, ממד המחירים לצרכן ואירועים נוספים הייחודיים למדינת ישראל. למעשה מה שבטוח, על פי רוב, הוא גובה התשלום הראשון.

איזה נתונים צריך להקיש באתר לאומי למשכנתאות?

למעשה מדובר במחשבון פשוט מבחינת הלקוח. אתם מקישים את סכום ההלוואה הנדרשת לכם, ללא בקרה על ההון הראשוני שלכם, והסימולטור מחשב ומציד שלושה מסלולי החזר, בכפוף להערות ותנאי הבנק. 

המשיכו למחשבוני המשכנתא באתרי הבנקים למשכנתאות 

מה תוכלו לעשות עם סימולטור של בנק לאומי

הגשת בקשה למשכנתא

צפייה בשלוש אפשרויות של סל אחיד להחזר תשלומים חודשי עבור המשכנתא שלכם

מה חשוב לזכור, סייגים לתוצאות החישוב החזר חודשי . הנתונים והחישובים השונים המוצגים במחשבון, לרבות סכומי ההחזר והריבית הכוללת החזויה, הם סימולציה בלבד, ומבוססים על הנתונים שהוזנו על ידכם, ועל תחזיות בנק ישראל לגבי שינויים בעוגנים, בריביות ובאינפלציה, המעודכנות למועד החישוב וכל יתר ההערות המופיעות באתר הרשמי של לאומי משכנתאות.

צור קשר עם בנק לאומי למשכנתאות טלפון

מוקד לאומי ישיר למשכנתאות בטל' 3200*  או 076-8038181 
מידע שוטף אודות משכנתאות בלאומי טלפון שירות לקוחות מרכז שירות הלקוחות טלפון 6062* או 076-8038111 ללא כוכבית. 

שעות פעילות שירות לקוחות לאומי למשכנתאות 

ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-16:00
ערבי חגי 08:30-12:00

רשימת בנקים למשכנתאות בישראל 

מזרחי בנק טפחות, בנק מרכנתיל דיסקונט, בנק אגוד, בנק הבינלאומי ובנק ירושלים. מי עוד?.  בנק פועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט. בעבר חברות הביטוח הפעילו מחלקת משכנתא אולם אלו פעולות בהיקפים נמוכים. 

עוד באתר הטבות ספארי רמת גן 1+1