העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט תעביט

העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט תעביט מה עושים איך מבטלים ? 

מאז החלה לפעול בארץ אפליקציית bit  היא הפכה ליישום התשלומים המוביל בישראל. לצידה פועלים יישומים כמו גוגל פיי, אפל פיי paybox. זה קל ופשוט ואפשר להעביר כסף גם באינטרנט. אבל מה קורה במידה וטעינו או מקרה של העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט תעביט מה עושים איך מבטלים ? מדריך פיננסי.

איך מבטלים תשלום באפליקציה? כי העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט 2024

זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו. לדעתי העברה של כסף לאיש קשר בטעות יכולה להתרחש בעיקר כאשר יש שמות דומים לאנשים. שמות שחוזרים על עצמם. גם טעויות אנוש הן חלק מהעולם הפיננסי. אבל בניגוד לביטול תשלום בכרטיס אשראי, חיוב שגוי בבית עסק או תשלום על קניה באינטרנט, באפליקציות התשלומים חוקי המשחק וביטול תשלומים קצת שונה.

עוד באתר מה זה אומר הסבר ביקורת  be the bank ביקורות בי דה בנק

העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט תעביט

העברתי בטעות כסף לחשבון אחר בביט תעביט

מה אומר התקנון שאלות ותשובות בנושא ביטול העברה בביט 

ראשית חשוב להדגיש כי היישום כפוף לכל חוק ודין במדינת ישראל. השירותים הפיננסיים מפוקחים על ידי המפקח על הבנקים בבנק ישראל. היישום הוא מבית בנק הפועלים. אולם כל אחד יכול להתקין את האפליקציה אם יש ברשותו כרטיס אשראי.  מה חשוב לזכור?. לא מעבירים כסף לפני שיודעים באופן ברור שני דברים:

  1. למי העברנו כסף בביט?. ראו תשובות בנושא העברה ב bit בנה"פ
  2. במידה ויש צורך, אין צורך לשאול איך מבטלים העברה בביט, אלא מקבל מקבל התשלום יעשה זאת עבורנו.

אז הנה התשובות שאתם מחפשים ביטול תשלומים : ביט שאלות ותשובות

  • העברתם כסף לאיש קשר והתחרטתם, האם אפשר לבטל העברה ב bit ? לא ניתן לבטל את ההעברה.
  • אם קיבלתם הודעה שקבלתם כסף או תשלום , האם איש הקשר יכול להתחרט? לא.
  • להתחרט על תשלום האם אפשר לבטל בביט ? לא ניתן לבטל את הבקשה. אבל אם איש הקשר לא יאשר את בקשתך בתוך 3 ימים היא תבוטל אוטומטית.
  • גם זה קורה – אם איש הקשר שהעביר לך כסף אינו מוכר לך או מהות העברה לא ברורה לך, רצוי ללחוץ על "סירוב" במסך הרלוונטי באפליקציה. ההעברה תבוטל והכסף לא יעבור לחשבונך.
  • מול בתי עסק חשוב לזכור. אולי לא ניתן לבטל תשלום בביט אבל לפי חוק החזרת מוצרים בישראל – תמיד אפשר לקבל החזר על פי הדין. אגב גם תרנון האפליקציה מזכיר- העברת כספים לבית עסק באמצעות שירותי bit בבתי עסק המאפשרים את השירות ובכפוף למגבלות ולתנאים שנקבעו בין הבנק ובין בית העסק.

מתי נחסם הביט?. bit לא עובד ולא מעביר או מקבל כספים

לפי תקנום השירות, משתמש שחרג ממגבלת העברות כספים ו/או קבלת כספים בשירות P2P לא יוכל לבצע העברה נוספת ו/או לאשר קבלת כספים נוספים עד למועד בו הסתיימה ההגבלה (יומית, חודשית או שנתית) לפי מהות העניין.

כמה עמלה משלמים בביט

נכון ל 06/2024 מעביר התשלום לא משלם עמלות. אבך מקבל התשלום משלם עמלה בהתאם למסלול העמלות בחשבון שלו. בקיץ 2024 הודיע בנק ישראל לאפשר גביית עמלה על העברה בביט למי שמעביר מעל 2100 שח בחודש.

האם אפשר לצבור כסף באמצעות האפליקציה?.

תכונה זו אמורה להיכנס לתורף החל מסוף שנת 2024. היישום יאפשר לשמור את הכסף באפליקציה ולא להעביר אותו ישירות לחשבון הבנק. עדיין לא ברור איזו ריבית תקבלו בעד הכסף שיצטבר ביישום.

איך נזהרים מהודעות פישינג התחזות לביט?. הנחיות מערך הסייבר הלאומי 

שימו לאזהרה הבאה. נסיון פישינג באמצעות הודעת SMS המתחזה לאפליקציית Bit. נתקלתם בהודעה כזו? – אין ללחוץ על הקישור!. מה חשוב לזכור?. כל ההודעות החשובות מוצגות לכם באפליקציה.

הודעות לא אמינות בביט איך נזהרים מערך הסייבר הלאומי

הודעות לא אמינות בביט איך נזהרים מערך הסייבר הלאומי

בירורים שירות לקוחות ביט bit מוקד טלפוני 

ניתן להתקשר למוקד באמצעות חיוג 6428 *. בנוסף ניתן לפנות לתמיכה באמצעות ביט ווטסאפ. ניתן לקבל תשובות נוספות בעיון בתקנון היישום.

החל משנת 2022 אדם או עסק שעברתם לו כסף באמצעות ביט יופיע בפירוט העובר ושב של חשבון הבנק שלכם. כך תוכלו לעקוב אחרי חיובים בכרטיס אשראי ובאפקליציה של bit. ההנחיה תקפה גם לאפליקציית פייבוקס.