בנק הפועלים סניף נייד

בנק הפועלים סניף נייד 

השרה לשוויון חברתי מירב כהן ציינה טובה את הסניף הנייד הייעודי שהנהיג בנק הפועלים וקראה לשאר הבנקים להנהיג שירות דומה. הדברים נאמרו במסגרת שולחן עגול שהתקיים בהשתתפות נציגי כל הבנקים. בנק הפועלים סניף נייד מאפשר ביצוע פעולות בנקאיות לבני הגיל השלישי . הוא פועל במסגרת בנק הפועלים פועלים ומרחיבים שירותים לגיל השלישי . 

האוכלוסיות המבוגרות לא מגיעות לסניפי הבנקים 

אם ערב המשבר הכלכלי העברת בני הגיל השלישי לשירותים דיגיטליים הייתה אתגר של הבנקים , על רקע סגירת סניפים והתכנסות לבנקאות דיגיטלית באפליקציה של הבנק וכניסה לחשבון בנק באתר בנק , הריי שכיום התאדר גדול יותר על רקע הסגר והבידוד. 

הסניף הנייד החל לפעול לאחר שבנק הפועלים נענה לקריאתה של השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, ומודיע כי שירותים מהירים יוענקו ללקוחות בני 65 ומעלה ולא 70 ומעלה כפי שהיה נהוג כד כה. 

הסניף הנייד משרת את אוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ סניף נייד פועלים

הסניף הנייד משרת את אוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ סניף נייד פועלים  קרדיט לצילום: איתן ריקליס

שירותים בנקאיים סניף נייד של בנק הפועלים 

השירותים הבנקאיים של הסניף רחבים וכוללים בין היתר את מרבית פעולות הטלר בבנק 

  • מוקד טלפוני מיוחד ומהיר בטלפון בנק נייד  *2403
  • תיעדוף בתיאום פגישה ובהגעה לסניף
  • שירותי שליחות לכרטיסי אשראי חדשים במקום אלו שפג תוקפם או אבדו

הסניף הנייד של פועלים מגיע לבתי אבות ולשכונות בהן תושבים רבים בני הגיל השלישי, בכל רחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות, ומעניק שירות ללקוחות כל הבנקים. רשויות מקומיות, מועדוניות ובתי אבות המעוניינים בשירות זה, מוזמנים לתאם . 

שאיפת הסניף "פועלים עד אליך", הסניף הנייד של בנק הפועלים, יביא ללקוחות בנקאים מקצועיים שיעניקו לכם את השירותים הפיננסיים שאתם צריכים.

בעבר פעלו בישראל סניפים ניידים של בנקים ביישובים מרוחקים ופעלו כסניפי בנק עם שירותי טלר ניהול חשבון עובר ושב לצד פתיחת תוכניות חיסכון באמצעות פנקסים עם ציון ההפקדות. 

חינוך לבנקאות דיגיטלית במחשב והטלפון החכם 

 הבנק הגדיל את מספר ההרצאות בנושא אוריינות דיגיטליות המועברות לבני הגיל השלישי בזום והוסיף אפשרויות לימוד רבות במגוון שפות ללימוד מהבית. האפשרויות כוללות בנוסף להדרכות , סביבת תרגול, חוברות ללימוד עצמי וסרטוני הדרכה בעברית, הדרכות ב ZOOM , בכמה שפות . כל עזרי הלימוד ורישום לקורסים ולהדרכות מרוכזים באתר פועלים לעצמאות דיגיטלית. 

בנק הפועלים הנהלה ראשית כתובת שדרות רוטשילד 50, תל אביב יפו טלפון: 03-567-3333 מספר בנק הפועלים 12 אתם גולשים באתר הבנקאות של ישראל סיקור פיננסי בשפה שכולם מבינים