הקפאת החזרי משכנתא והלוואות תקנות מעודכנות

הקפאת החזרי משכנתא והלוואות תקנות מעודכנות

בנק ישראל והבנקים גבשו חבילת הטבות למחזירי הלוואות בנקאיות ומשכנתאות במטרה להקל על החזרי הלוואות לנוכח הירידה בהכנסות החלת וגל הפיטורים הצפוי במשק . הקפאת החזרי משכנתא והלוואות תקנות מעודכנות של בנק ישראל תקף לגבי הבנקים בישראל . עדכון מיוחד לרגל מלחמת חרבות ברזל. 13/10/2023 מה מציעים הבנקים נכון לתאריך זה למי כדאי לדחות תשלומי החזר חודשיים למשכנתאות. הפרסומים מאתר הבנקים למשכנתאות. 

מעבר לכתבה המעודכנת 2023 חרבות ברזל הקלות בנקים למשכנתאות מזרחי לאומי דיסקונט הפועלים 

הקפאת משכנתאות חרבות ברזל מה מציעים הבנקים 

הקפאת משכנתאות חרבות ברזל מה מציעים הבנקים

מתווה אחיד לדחיית תשלומי הלוואות בנקאיות 

ראשית חשוב להציג את ההבדל בין הלוואה לכל מטרה או הלוואה בנקאית לצריכה לבין הלוואה לדיור המשכנתא שלנו. במשכנתאות פריסת התשלומים שנדחו תתבצע על פני כל יתרת תקופת ההלוואה – זאת אומרת שכל תשלום עתידי יגדל ואילו בהלוואות פרטיות ועסקים התשלומים יידחו לסיום תקופת ההלוואה. 

באיזו הלוואה ניתן לדחות תשלומים לבנק

 לאומי למשכנתאות 

בנק הפועלים משכנתאות 

מזרחי טפחות משכנתאות 

דיסקונט משכנתאות 

האם התנאים אחידים? לא. כל בנק מציע הטבות אחרות ובתנאים אחרים. רצוי להתייעץ עם מוקדי התמיכה והשירות של הבנקים למשכנתאות.

 

 

כניסה לחשבון בנק שלי ובקרה על הוצאות 

אחת מהדרכים לשלוט על ההוצאות ולא להיקלע למינוס גדול היא על ידי כניסה לחשבון בנק באינטרנט וביצוע בדיקת חשבון ההוצאות החודשי וביצוע פעולות על מנת להוריד את ההוצאות המיותרות . זה הזמן לעשות סדר כולל פירוט הוצאות בכרטיס אשראי. 

  1. בדיקת כפל ביטוחים התייעצות עם סוכן הביטוח שלך והתמדה בביטוחים החשובים באמת . חשוב מאד באותה נשימה להזכיר שאסור לבטל פוליסה סתם כך ולצריך להתייעץ עם סוכן ביטוח מורשה או יועץ פנסיוני אובייקטיבי 
  2. חשבון ההוצאות כולל קניות בסופר הוראות קבע והוצאות שונות ומשונות. מדי פעם חשוב לבדוק כל הוצאה האם הכרחית והאם ניתן לוותר עליה כי בחישוב שנתי גם הוצאה של 40 שח בחודש מתבטאת ב 500 שח בשנה . 
  3. בדיקת קופונים הטבות בכרטסי אשראי בעת רכישה באתרים שונים שחלקם נותנים קופון בעצמם על מנת לעודד קניות און ליין . אפשר לחסוך הרבה מאד הכסף.