ומה עשתה קרן ההשתלמות שלך ?

לאחר שמשרד האוצר עיקר את החיסכון קצר הטווח נשארו קרנות ההשתלמות כמוצר היחיד שמספק מענה אמיתי לחיסכון לטווח קצר ובינוני במסגרת ההסדר הפנסיוני בין העובד למעסיק כאשר מדובר בעובדים שכירים ומקלט מס חשוב לעצמאים.  חרף רצונו של משרד האוצר  יתרונות המוצר לא נפגעו בשנים האחרונות. 

לצד היתרונות של קרנות ההשתלמות כמוצר חיסכון פשוט וקל להבנה על ידי הצרכן ישנם מספר איומים שעלולים לפגוע בחיסכון . את האיומים האלו ניתן להסיר או לצמצם באמצעות בדיקה אובייקטיבית של קרן ההשתלמות ולהקנות לחוסך יתרון וחיסכון בטוח יותר. אז מה צריך לבדוק כאשר בוחנים קרן השתלמות ?  

דמי  ניהול  – דמי הניהול נוגסים בכמחצית מהחיסכון הפנסיוני. החוסכים צריכים להבין ולדעת שרפורמת דמי הניהול שעברה בשנים האחרונות דלגה על קרן ההשתלמות ועמיתים רבים עדיין משלמים דמי ניהול גבוהים .  הטבלה הבאה מציגה את חמש הקופות שגבו את דמי הניהול הגבוהים ביותר בשנת 2013. הנתונים נלקחו מאתר גמלנט. 

 

1
566
הראל גילעד השתלמות כללי 2
1.40%
2
825
דש אקונומיסט השתלמות
1.31%
3
2058
שריעה
1.27%
4
1083
אינפיניטי השתלמות דינמי
1.24%
5
411
הלמן-אלדובי השתלמות
1.23%

מדד סיכון  – יועץ אובייקטיבי מבחין האם מדדי הסיכון של הקרן ומדדי איכות הניהול של קרן השתלמות הולמים ויכול להצביע על חלופות. 

מסלול השקעה  – מסלולי ההשקעה הם אומנם דבר מבורך ופיצול בין המסלולים יכול לחזק את ההגנה על כספי החיסכון בקרן השתלמות. פיצול כספים בין מסלולי השקעה בעלי רמות סיכון שונות הם מפתח להגנה על כספי העמיתים.  

בדיקת חיסכון בקרן השתלמות  – בדיקה זו נועדה להבטיח של הכספים המנוכים משכרו של העובד ואליהם יש להוסיף את חלק המעביד מגיעים לקרן ההשתלמות של העובד והחיסכון מחושב בצורה הוגנת וללא טעויות חישוב .

באמצעות אתר םbankim.inf ניתן להזמין את כל אחד מהשירותים הקשורים בבדיקת קרן השתלמות . השאירו פרטים בתיבת הקשר ונציג מקצועי יחזור אליכם לפרטים נוספים.

 

תודה על הפניה לאתר בנקים ! אתר בנקים נמצא בבעלות פרטית מלאה והשירותים באתר כרוכים בתשלום . אנא השאירו פרטי התקשרות ונציג מקצועי יחזור אליכם עד סוף יום העסקים.

 

 

 

 משכנתא אופטימלית  |  בדיקת פוליסות  | החזרי מס לשכירים | תכנון פנסיוני

​המאמרים באתר אינם מהווים ייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ/שיווק פנסיוני ו/או תחליף ליעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם
http://www.freedigitalphotos.net/