אפליקציה של בנק

אפליקציה של בנק

המשבר הכלכלי של שנת 2020 והריחוק החברתי מביא יותר אנשים לבצע שימוש באתר אינטרנט של בנק , הךכינס לחשבון הבנק באינטרנט או באפליקציה במקום להגיע לסניפי הבנק ולקבל שירות פרונטלי . הכנו עבורכם כתבה מיוחדת על אפליקציה של בנק וכיצד ניתן לייעל את ניהול חשבון הבנק שלכם ולחסוך יותר כסף בעמלות בנקים

 

השימוש בכלים דיגיטליים בתחום הבנקאות היא כבר עניין שבשגרה כמו גם השימוש היומי בתחום אפליקציה של בנק. מסעות פרסום של הבנקים בישראל כבר לא מדברים רק על מסלולי עמלות, הלוואות זולות ושירות אישי אלא גם על כלים דיגיטליים בעולם הבנקאות ואיך כל אחד מאיתנו יכול להיות בנקאי בקליק בלי לגשת לסניף או לשוחח עם פקיד בנק מקצועי.

אבל האם הטכנולוגיה יוצרת את הפתרון המלא או שהיא יכולה להחליף תמיד את הבנקאי האישי ? על כך בכתבה שלפנינו

Image courtesy of Stuart Miles at FreeDigitalPhotos.net

אפליקציה של בנק והלקוח

פעם לדפי הזב הייתה פרסומת מעולה עם סלוגן מנצח : אם אתה לא שם אתה לא קיים ! בכל מה שקשור בנושא אפליקציה של בנק נדמה שבתחום הכלים הדיגיטליים ללקוחות כל הבנקים בישראל היום הסיסמא הזו היא כבר עובדה מוגמרת.

בנק לאומי , בנק הפועלים , בנק מזרחי ( שעדיין שם דגש על שירות אישי ) , בנק דיסקונט ויתר הבנקים במדינת ישראל שמים דגש על מעבר לשימוש בכלים דיגיטליים ובשטח ניטשת מערכה קשה על ליבו של הלקוח הדיגיטלי .

אבל מה קורה לעולם האנלוגי ? האם אפליקציה של בנק או בנק דיגיטלי כמו פפר בנק של בנק לאומי , תמיד יהיו הפתרון הנכון בכל זמן ובכל עת ? כנראה שלו , כל עולה ממחקר בתחום הבנקאות הדיגיטלית.

אפליקציה בנקאית ושביעות רצון לקוחות

במחקר (1 ) שנערך על ידי Javelin Strategy & Research נבדקה השאלה מדוע אפליקציות בנקאיות לנייד לא יכולות לעמוד בציפיות הלקוח. לדברי קלרברידג ', יותר משלושה רבעים (78%) מהמשתמשים בבנקאות ניידת מרוצים מחוויית המשתמש שהאפליקציות מציעות .

מחקר ה- JD מצא כי פחות ממחצית לקוחות הבנקים מבינים לחלוטין את אפליקציות הבנקאות הניידת שלהם (46% ב -2015 לעומת 54% ב -2014). ולמה זה קורה ?

רוב הבנקים פשוט להוסיף תכונות חדשות בתקווה לשפר את שביעות רצון הלקוחות. אבל הנתונים הסטטיסטיים מראים, שהמשתמשים יכולים לפתח תסכול למול הפונקציונליות הבנקאית הדיגיטלית המורכבת ושכמו במקרים אחרים האויב של הטוב הוא טוב מאד

(1 ) https://www.scnsoft.com/blog/driving-customer-satisfaction-through-mobile-banking

בנקים ! אתר הבנקאות של ישראל הנו אתר תוכן אובייקטיבי בתחום הבנקאות ומציע שירותים פיננסיים ייעוץ בנקאי שוטף לפרטיים ועסקים וייעוץ כלכלי על ידי יועצים כלכליים מתחומים שונים.  אם מצאתם טעות בנתוני האתר או בכל נושא אחר או שברצונכם להוסיף לאתר כתבה בתחום התוכן הרלוונטיים ניתן ליצור קשר באמצעות עמוד צור קשר ואנו נטפל בנושא בהקדם . צור קשר אם אתר בנקים