המגזין הפיננסי של ישראל בנקאות ביטוח חיסכון

המגזין הפיננסי של ישראל בנקאות ביטוח חיסכון

חגי תשרי מידע על חיסכון החלפת מטבע חוץ ריביות ואיתור כספים אבודים חשבון בנק רדום

 

שנה טובה ומלאה באושר !

אתר הבנקאות של ישראל 

נוסעים לחול היכן להחליף מטבע חוץ 

בכל נסיעה לחול קיימת ההתבלטות כמה מטבע להחליף והיכן נקבל את שער המטבע הטוב ביותר. כאשר מדובר בשער האירו או שער הדולר תמיד אפשר להחליף בארץ. אולם ישנם מטבעות שלא תמיד ניתן להחליף בארץ או ששער ההמרה של מטבע החוץ הוא נחות. לפיכך כדאיות ההחלפה של מטבע חוץ צלוי מאד בארץ היעד אליה נוסעים לחול. אם למשל נוסעים לאנגליה כדאי להחליף משקלים לפאונד בריטי , לירה שטרלינג , כאן בארץ. 

על אף שערי מטבע נחותים ושער המרה שיכול לפעמים לגלם עמלה של 10% ביחס לשער כדאי לבדוק את שער ההמרה , לפני ואחרי עמלות אצל החלפנים המקומיים בעיר מגוריך , אלו לעיתים מעניקים שער חליפין מועדף על פני זה של הבנק או של החלפת מטבע חוץ בנמל התעופה בן גוריון , הם נותנים קבלה אותה יש לשמור עד סוף הנסיעה על מנת להימנע מהפתעות על איכות השטרות והכי חשוב לחזור לארץ בשלום . 

 

 

השירות מופעל באמצעות קוד embed  מהכתובת http://www.expertinvest.co.il

 

מס הכנסה שלילי מענק עבודה התשלום הוקדם לכבוד החג 

עוד סיבה טובה לחייך לפני ראש השנה 2017 !

שר האוצר משה כחלון ומנהל רשות המסים, משה אשר הודיעו היום כי התשלום השני של מענק עבודה עבור שנת המס 2016, בסכום כולל של כ-210 מיליון ₪ יוקדם ויועבר לחשבונות הבנק של כ- 180,000 זכאים ביום רביעי ה-13 בספטמבר, כחודש ימים לפני המועד הקבוע בחוק, זאת כדי לאפשר לזכאים, שכירים ועצמאים כאחד, להיעזר בכספי המענק לקראת ראש השנה וחגי תשרי.

נזכיר לזכאים למענק עבודה מס הכנסה שלילי , הזכאים למענק לשנת המס 2016 קיבלו במועד התשלום הראשון כ-100 מיליון ₪ וכעת, במועד התשלום השני יקבלו כ-210 מיליון ₪, בסה"כ 310 מיליון ₪. נזכיר כי מטרת המענק, היא לשפר את מצבם הכלכלי של העובדים ברמות השכר הנמוכות ולצמצם פערים כלכליים-חברתיים. בנוסף מענק העבודה מהווה תמריץ להשתלבות אוכלוסיות, בעלות שכר נמוך, בשוק העבודה, זאת על מנת לסייע בשיפור מצבם הכלכלי, בהווה ובעתיד.


מדריך מענק עבודה מס הכנסה שלילי בדיקת זכאות 

בדיקת זכאות מענק עבודה מס הכנסה שלילי
גם אתם יכולים ! ייעוץ פיננסי למשקי בית ליווי שוטף לאורך שנה להבראה כלכלית וצמיחה אישית 

תכנון פיננסי למשפחה * מחזור משכנתאות * תכנון נטילת הלוואה נוחה *  כיסוי המינוס 

יועצים מומחים לתכנון פיננסי חברים באגוז הבינלאומי לתכנון פיננסי בעלי תעודת CFP 

צרו אתנו קשר לקבלת שיחה ראשונית ללא עלות מיועצים לכלכלת המשפחה ויחד נבדקו כמה רחוק תוכלו להגיע ולחסוך 

[si-contact-form form='1']

 

שנה טובה ומלאה באושר ! אתר הבנקאות של ישראל