כמה יעלה הדבש ? הותר יבוא דבש לראש השנה

כמה יעלה הדבש ? הותר יבוא דבש לראש השנה

שר האוצר, משה כחלון, יוזם תוכנית נטו למשפחה ותוכנית מחיר למשתכן האמורה להוזיל את מחירי הדיור , חתם, לקראת ראש השנה, על צו ליבוא 560 טון דבש מכל העולם בפטור מתשלום מכס. הצו נדרש לאור הערכות למחסור צפוי בדבש בשוק המקומי, והוא יחול כהוראת שעה עד לסוף שנת 2017.

הצו קובע כי תפתחנה שתי מכסות פטורות ממכס ליבוא דבש:

הראשונה – בכמות של 400 טון, המתייחסת לאריזות גדולות של מעל 50 ק"ג ומיועדות לתעשייה. שיעור המכס החל על יבוא דבש באריזות גדולות, ללא המכסה הפטורה, עומד על 10.60 ₪ לק"ג אך לא יותר מ-255%.

השנייה – בכמות של 160 טון, המתייחסת לאריזות של עד 1.5 ק"ג. שיעור המכס החל על יבוא דבש באריזות קטנות, ללא המכסה הפטורה, עומד על 16.33 ₪ לק"ג אך לא יותר מ-55%.

שנה טובה ומלאה באושר !

אתר הבנקאות של ישראל 

 

בנקים bankim.info

האתר האובייקטיבי לצרכנות פיננסית בישראל בנקאות חיסכון איתור כספים אבודים מיצוי זכויות ביטוח לאומי , חיסכון בעמלות , מחזור משכנתא

 

מס הכנסה שלילי מענק עבודה התשלום הוקדם לכבוד החג 

עוד סיבה טובה לחייך לפני ראש השנה 2017 !

שר האוצר משה כחלון ומנהל רשות המסים, משה אשר הודיעו היום כי התשלום השני של מענק עבודה עבור שנת המס 2016, בסכום כולל של כ-210 מיליון ₪ יוקדם ויועבר לחשבונות הבנק של כ- 180,000 זכאים ביום רביעי ה-13 בספטמבר, כחודש ימים לפני המועד הקבוע בחוק, זאת כדי לאפשר לזכאים, שכירים ועצמאים כאחד, להיעזר בכספי המענק לקראת ראש השנה וחגי תשרי.

נזכיר לזכאים למענק עבודה מס הכנסה שלילי , הזכאים למענק לשנת המס 2016 קיבלו במועד התשלום הראשון כ-100 מיליון ₪ וכעת, במועד התשלום השני יקבלו כ-210 מיליון ₪, בסה"כ 310 מיליון ₪. נזכיר כי מטרת המענק, היא לשפר את מצבם הכלכלי של העובדים ברמות השכר הנמוכות ולצמצם פערים כלכליים-חברתיים. בנוסף מענק העבודה מהווה תמריץ להשתלבות אוכלוסיות, בעלות שכר נמוך, בשוק העבודה, זאת על מנת לסייע בשיפור מצבם הכלכלי, בהווה ובעתיד.


מדריך מענק עבודה מס הכנסה שלילי בדיקת זכאות 

בדיקת זכאות מענק עבודה מס הכנסה שלילי

שנה טובה ומלאה באושר ! אתר הבנקאות של ישראל