מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים

מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים יפוי כח

החל מ 12/04/2019 מפעיל בנק ישראל מאגר נתוני אשראי המסייע לנותני הלוואות לקבל מידע על נוטל ההלוואה . בעמוד זה מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים לקבלת יפוי כח לעיון בנתונים האישיים 

מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים

מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים

מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים להורדה 

על מנת לקבל נתונים ממאגר האשראי של בנק ישראל יש להחתים את הלקוח על טופס 1 הנקרא טופס הסכמת לקוח לקבלת נתוני אשראי לגביו . 

הלקוח שחותם על טופס יפוי כח מאגר אשראי מייפה את כוחו של הבנק או של נותן ההלוואה לקבל פרטים לפי נושאים והוא יכול לבחור אחד מהם או את כולם :  מסגרת עובר ושוב בחשבון הבנק , מסגרת אשראי מתחדשת , קו אשראי , הלוואה לפי מספר הלוואה בבנק , משכנתא או ערבות עליה הוא חתום. 

להורדה טפסים יפוי כח עיון בנתוני מאגר אשראי 

טופס יפוי כח מאגר אשראי

הלוואה חוץ בנקאית עם תעודת נתוני אשראי 

כיום לא מעט לקוחות של בנקים פונים לשוק הלוואות חוץ בנקאי על מנת לקבל כסף הלוואות ואשראי. במקום בו הבנק לא רוצה לקחת סיכון , ישנן חברות הלוואות פרטיות המוכנות לקחת את הסיכון בעבור מחיר יותר גבוהה. המחיר הגבוהה של הכסף מתבטא בשיעור ריבית גבוהה על ההלוואה. 

כעת בשילוב נתונים ממאגר האשראי של בנק ישראל , חברות הלוואות חוץ בנקאיות או אפילו בנקים אחרים שאינך לקוח שלהם , יוכלו לקבל נתונים ישירות ממאגר האשראי ובמידת האפשר ניתן לקבל מהם הצעת מחיר מתחרה לקבלת הלוואה בריבית נוחה ובתנאי החזר נוחים יותר.  

מאגר נתוני האשראי הוקם על ידי בנק ישראל במטרה לשכלל את שוק ההלוואות בישראל וליצור תחרות על ידי הנגשת מידע בנוגע ללווה ולצרכני הלוואות . לאן המהלך החדש ייקח את שוק ההלוואות בישראל ?  קשה עדיין לנחש האם יהיה שינוי לטובה אם בכלל . 

 

אתר הבנקים של ישראל מאגר אשראי הסכמת לקוח טפסים יפוי כח להורדה עם הסברים על מאגר הנתונים החדש של בנק ישראל המאפשר עיון בנתוני אשראי הלוואות וחשבון עובר ושב לפני נטילת הלוואה