כרטיס אשראי קריפטו הלהיט הבא בתחום התשלומים הדיגיטליים

כרטיס אשראי קריפטו הלהיט הבא בתחום התשלומים הדיגיטליים

לצד הודעת מאסטר קארד על הכוונה להנפיק כרטיסי אשראי במטבעות דיגיטליים, בעולם מחזיקים כחמישה מיליון אנשים את אמצעי התשלום החדשני. יצאנו לבדוק מה מאפיין אותם ואת אמצעי התשלום החדשני. למי הוא מתאים והיכן הונפק. כרטיס אשראי קריפטו המדריך המעודכן. 

כרטיס אשראי קריפטו

כרטיס אשראי קריפטו

אולי יעניין אותך – הבנק הדיגיטלי איך מצטרפים

למי יש כרטיס אשראי מבוסס מטבעות דיגיטליים ? 

i2c Inc, ספקית מובילה של טכנולוגיות תשלום דיגיטלי ובנקאות, פרסמה היום דו"ח ראשון מסוגו על כרטיסים מבוססי מטבעות קריפטוגרפים, אחת מקטגוריות כרטיסי האשראי הצומחות ביותר בעולם. בכמה מדינות הונפק עה הכרטיס החדשני ? ב-40 מדינות שממוקמות בשלוש יבשות.

45% ממחזיקי כרטיסי האשראי המבוססים על מטבעות קריפטוגרפים הם מעל גיל 35
בתוכניות כרטיסים מגובות קריפטוגרפיה מתבצעות עסקאות חוצות גבולות בקצב של יותר מפי שניים מכרטיסי אשראי מסורתיים
תוכניות כרטיסים מבוססות מטבעות קריפטוגרפים מציגות נפחי דולרים גבוהים יותר (7%) עבור עסקאות חוצי גבולות מאשר תכניות כרטיסים מסורתיים. 

משלמים באמצעות כרטיס אשראי קריפטו ומטבעות מבוזרים המספרים שמאחורי 

"כרטיסים מגובים קריפטו מציגים את תעשיית התשלומים עם ראשונים פורצי דרך תוך הדגמת מה אפשרי עבור תוכנית תשלומים גלובלית באמת", אמר ג'ים מקארתי, נשיא i2c. "ראינו חשבונות הקשורים לקריפטו גדלים באופן אקספוננציאלי בשנה האחרונה יחד עם חידושים ורמות מעורבות שמשנים את האופן שבו אנו חושבים על תשלומים ובעלי כרטיסים".

i2c היא ספקית גלובלית של פתרונות תשלומים ובנקאות שמאוד ניתנים להגדרה. באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של "אבני בניין" של i2c, הלקוחות יכולים בקלות ליצור ולנהל קבוצה מקיפה של פתרונות לאשראי, חיוב, תשלום מראש, הלוואות ועוד במהירות ובאופן משתלם.

עסקאות חוצות גבולות ועלייתן של אפליקציות התשלומים 

עם יותר מחמישה מיליון כרטיסים מבוססי מטבעות קריפטוגרפים שפועלים בפלטפורמה הגלובלית שלה, i2c היא השותפה המובילה בעולם להנפקה ועיבוד של כרטיסי מטבעות קריפטוגרפים.

בניגוד למחקרים קריפטוגרפים רבים, הדו"ח בולט בכך שהוא מתבסס על התנהגות ממשית (נתוני עסקאות) וכן נתונים דמוגרפיים מאומתים.

בניגוד להתבססות על הצהרות המשיבים בלבד. הדו"ח מדגיש כמה ממצאים שנראים כמאתגרים תפיסות נפוצות לגבי משתמשי מטבעות קריפטוגרפים ומחזקים את הטבעיות הגלובלית. בנוסף ליתרונות חסרי הגבולות הקשורים לטכנולוגיה.

רוצים לקרוא ולשמוע על בנקאות וחדשות כלכליות בגובה העיניים ? אתר הבנקאות הישראלי. 

עוד על תשלום דיגטלי בעולם