תעודת זהות בנקאית לאומי, הפועלים, מזרחי. איזה מידע במסמך?

תעודת זהות בנקאית לאומי הפועלים הדפסה. 

כך תוכלו להפיק ולהדפיס את המסמך הכי חשוב כיום בנושא בנקאות, מעבר בין בנקים בקליק והמפתח להוזלת עמלות, השוואות ריביות ושירותים בנקאיים. הכירו את תעודת זהות בנקאית באתר הבנק שלכם. 

תעודת זהות בנקאית לאומי הפועלים הדפסה

תעודת זהות בנקאית לאומי הפועלים הדפסה

מה זו תעודת זהות בנקאית ואיזה מידע יש בה? 

בתאריך  21/06/2016 הפיקוח על הבנקים הודיע – "תעודת הזהות הבנקאית" יצאה לדרך והיא תסייע לכל לקוחות הבנקים שיעשו בה שימוש הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל פותח היום במהלך הסברה לציבור הרחב, אודות "תעודת הזהות הבנקאית".  למעשה מדובר בדו"ח קצר, המציג ללקוח את כל הפעילות הקיימת בחשבונו, בצורה ברורה, שקופה, וקלה להשוואה.

עוד באתר איפה כדאי לחסוך כסף פנוי 

הסעיפי במסמך כוללים מידע על חשבון הבנק שלך. 

  1. חשבון עובר ושב
  2. פיקדונות וחסכונות
  3. אשראי
  4. זיכויים וחיובים בחשבון
  5. נכסים והתחייבויות אחרים
  6. עמלות בחשבון הבנק
  7. כרטיסי חיוב שהנפיק הבנק
  8.  מילון מונחים

אז מה זה בעצם תעודת זהות בנקאית

"תעודת הזהות" הבנקאית הנה דו"ח קצר, המציג ללקוח את כל הפעילות הקיימת בחשבונו, בצורה ברורה, שקופה, וקלה להשוואה.  אין בה השוואות לבנקים אחרים בפעולות דומות .

למה משמשת תעודת זהות בנקאית

קבל מידע על החשבון עלויות הניהול וחלופות לניהול הכסף בבנק המנפיק את התעודה .

איזה מידע מופיע בתעודת זהות בנקאית 

הנכסים בחשבון הלקוח, כולל יתרות עו"ש, פיקדונות וחסכונות.
ההתחייבויות, כמו הלוואות ומסגרות אשראי כולל המינוס בחשבון .
סך העמלות ששילם הלקוח בבנק בחשבון
פרטים נוספים כגון, הוראות הקבע ומיופי הכוח בחשבון

מי מנפיק תעודת זהות בנקאית איפה אפשר להדפיס דוח למעבר בין בנקים? 

כל בנק מנפיק עבור חשבון כל לקוח נכון לעכשיו אין שיתוף מידע בין הבנקים אך אל מן הנמנע שבנקים יבקשו מלקוחותתעודת זהות בנקאית בעת מעבר בין בנקים או בעת נטילת אשראי של לקוח שאינו לקוח של אותו בנק.

למה זה עוזר לי כלקוח. האם כדאי לעבור בין בנקים באתר האוצר סויצ'? 

להבין את הכסף שלי בצור כזו שאוכל לחסוך בעלות ניהול הכסף ולהגן עליו כנגד התנודות בשוק, להיות צרכן פיננסי יתר טוב .  נגיד שזה יצליח . בפועל בנק ישראל יאפשר התנהלות  בלתי אפשרית ביחסי בנק לקוח.

לעבור בנק בקליק? 

בימים אלו מתרחשים בענף הבנקאות הישראלי2 אירועים משמעותיים. במקביל לפעילות אופק אגודת אשראי יתחיל לפעול בקרוב הבנק הדיגיטלי הראשון. בד בבד להשקת אתר האוצר עוברים בנק בקליק- סויצ' המסדיר מעבר בין בנקים בקלות באמצעות אתר אינטרנט. 

השאירו הודעה ליועץ מקצועי בנושאי בנקאות אישית ותחסכו אלפי שקלים בשנה בניהול חשבון הבנק שלכם יועצים מומחים לרשותכם לפגישה אישית חד פעמית או ליווי תקופתי
* indicates required field

חשוב לדעת- מכל חשבון בנק במדינת ישראל ניתן להדפיס באמצעות אתר האינטרנט את מסמך תז בנקאי. אולם המעבר בין הבנקים מתבצע על ידי אתר מיוחד שהקים משרד האוצר והושק בשנת 2021 ונקרא סויצ' והוא מאפשר מעבר בין בנקים בקליק.