בדיקת צ'קים מוגבלים חשבון מוגבל

בדיקת צ'קים מוגבלים

צקים חוזרים ומוגבלים הם מכת מדינה בישראל. בעוד בארצות הברית אדם שמפזר צ'קים ללא כיסוי או שיק מחשבון מוגבל נדון לחרם כלכלי מצד מוסדות פיננסיים וצפוי לענישה חמורה במצד המחוקק בישראל מתחוללת הפקדות של ממש בנושא מסירת צ'קים מוגבלים מחשבונות ללא כיסוי. על מנת למנוע מצב של קבלת תשלום באמצעות אמצעי תשלום מוגבל ניתן לבצע בדיקת צ'קים מוגבלים. 

עוגמת הנפש הצפויה למי שמקבל צ'ק ללא כיסוי מחשבון מוגבל היא עצומה . מעבר להפסד הכספי הוא צפוי לעוגמת נפש אישית והתעסקות עם חקיקה חלשה וגורמי אכיפה רופפים.

בדיקת צ'קים מוגבלים חשבון מוגבל

בדיקת צ'קים מוגבלים חשבון מוגבל

ביצוע בדיקת צ'קים מוגבלים  49 ש"ח בלבד

 

איך מבצעים בדיקת צ'קים מוגבלים

בדיקה אישית מול סניף הבנק של מוסר הצ'ק – קבלתם צ'ק מאדם לא מוכר , אל תתביישו  , הגיעו לסניף הבנק , הציגו את הצ'ק בפני הסניף וודאו שלצק יש כיסוי. אם מוסר הצ'ק מתנגד לבדיקה – ראו זאת כסימן אזהרה לכיסוי של הציק . זכרו תמיד  – עדיך לעמוד בפני חוסר הנעימות של הבדיקה מאשר בחוסר הנעימות ושבר כלכלי בעת שצ'ק חוזר. 

עוד באתר – כמה כסף אפשר לקבל בביט

בדיקה מול מאגרי מידע של בנק ישראל

בנק ישראל מאפשר לבדוק האם חשבון מוגבל והאם לקוח נמצא תחת הגדרה של חשבון מוגבל בנסיבות מחמירות. אולם המידע באתר בנק ישראל אינו עדכני וללא מעט חשבונות מוגבלים לא מופיעים בו עקב הקלות שהחוק מקנה לבעלי חשבון מוגבל. כל לדוגמא ,מי שבבעלותו חשבון מוגבל , שבמצב רגיל היה מזוהה באמצעות בדיקת צ'קים מוגבלים לא יופע ברשימה במידה ובעליו הגיש ערעור על הגבלת החשבון .

לכן אין ספק שבכל קבלת של צ'ק מאדם לא מוכר , חשוב מאוד לגשת לסניף הבנק לוודא שלצ'ק יש כיסוי. סוף מעשה במחשבה תחילה או נכון יותר בביצוע בדיקת צ'קים מוגבלים. 

תודה על הפניה לאתר בנקים ! אתר בנקים נמצא בבעלות פרטית מלאה והשירותים באתר כרוכים בתשלום . אנא השאירו פרטי התקשרות ונציג מקצועי יחזור אליכם עד סוף יום העסקים.

איך למנוע מצב שצ'ק חוזר לך בדיקת צ'קים אונליין חינם

מאז שנת 2021 פועל אתר של בנק ישראל המאפשר הפקת נתונים אשראי. אומנם זה לא מבטיח שהצ'ק שנתן לך הלקוח לא יחזור, אבל יש לו מספר יתרונות ושימושים חשובים. ראשית הוא מאפשר קבלת מידע על איכות החשבון. כלי נוסף לבעלי עסקים הוא בדיקת חשבון באמצעות BDI.